Trip Trap Vægmaling er en realitet

Først var det plejeprodukter til trapper og trægulve. Senere møbler og udendørs træ. Nu er turen så kommet til lofter og vægge. Trip Trap WoodCare melder sig nu for alvor ind i kampen om farverne i boligen med en miljøvenlig Loft- og Vægmaling.

Strategien fra Trip Trap WoodCare har været soleklar lige fra start af - nemlig at udvikle en maling af allerhøjeste kvalitet, som samtidig er 100 % fri for opløsningsmidler. Således er Trip Trap Loft- og Vægmaling ikke kun en miljøvenlig maling, men også en drypfri maling, som er næsten lugtfri og derfor utrolig nem og behagelig at påføre. Det er altså slut med at have maling i håret, i hovedet og hele vejen op af armene, når du svinger penslen.

Som et resultat af en længere testperiode har Trip Trap WoodCare desuden bevist, at Trip Trap Loft- og Vægmaling – som fås i glans 10 - har samme styrke, holdbarhed og vaskbarhed som traditionel glans 25. Snavs omkring stikkontakter eller på væggen i køkkenet kan derfor uden problemer tørres af med en fugtig klud.

Tre nye malinger i sortimentet

Trip Trap Loft- og Vægmaling er dog ikke det eneste produkt, som Trip Trap WoodCare i 2013 har tilføjet til sit produktsortiment. Trip Trap Træmaling og Trip Trap Metalmaling er også blevet en del af sortimentet. Virksomheden håber naturligvis, at de nye satsninger vil være at finde på hylderne ude i butikkerne engang i fremtiden, selvom kampen om pladserne er hård. Så indtil videre er produkterne kun tilgængelige online.

’Udviklingsprocessen og testperioden har været lang og tidskrævende, men vi har alle troet på projektet lige fra start af og er meget spændte på, hvordan folk tager imod produkterne. Vi synes i hvert fald selv, at alle tre slags malinger er fantastiske produkter af rigtig høj kvalitet, som lever fuldt op til de forventninger, der er til vores varemærke,’ udtaler Adm. Direktør, Benny Møller.

’Lanceringen af vores webshop i 2011 har uden tvivl åbnet nye døre for os såvel som styrket salget ude ved forhandlerne, da alle informationer nu er tilgængelige ét samlet sted og derfor i højere grad tilgodeser de mange forbrugere, der undersøger mere og mere online. Forbrugerne kan altså frit vælge at benytte den traditionelle eller online købskanal afhængig af, hvor de finder den bedste pris eller service’.

Bestil farveprøver

shop.triptrapwoodcare.dk kan du lade dig inspirere af 45 udvalgte trendfarver eller tage et kig i det store farvekort. Alle tre slags malinger kan tones i mere end 800 farver, så der er rig mulighed for at finde den helt perfekte farve. Du kan også bestille farveprøver samt lege lidt med billeder og farver, så
du ikke er ét sekund i tvivl om dit valg, når du senere kaster dig over den store forvandling.

Vejledende udsalgspriser inkl. moms:

• 0,9 liter Loft- og Vægmaling – 149,00 kr.
  • 4,0 liter Loft- og Vægmaling – 499,00 kr.
  • 10 liter Loft- og Vægmaling – 1.099,00 kr.
  • 0,9 liter Træmaling – 279,00 kr.
  • 0,9 liter Metalmaling - 279,00 kr.

• Byggeindustrien, branchespørgsmål

• trip trap maling
  • vægmaling
  • loftmaling
  • trip trap woodcare

Om Trip Trap WoodCare

Udvikler, producerer og markedsfører et komplet program til grundbehandling og pleje af træoverflader til konsumentmarkedet såvel som til det industrielle marked for overfladebehandling.

Firmaet er markedsledende på det danske konsumentmarked samt på en række eksportmarkeder. Industriprodukterne sælges til ledende parket- og møbelfabrikker i Europa, Kina, Sydøstasien og USA. Produkterne markedsføres og sælges i udlandet under varemærket ’WOCA Denmark’.

Se mere på www.triptrapwoodcare.dk.

Jesper Vendelbo

Pressekontakt Salgschef, Danmark 61208372