WHITE DIAMONDS LANCERER NY KOLLEKTION

White Diamonds har nu lanceret en serie covers til iPhone 5 i flere forskellige design og farvekombinationer. Ud over at der på samtlige covers findes Swarowski krystaller, så samarbejder White Diamonds også med internationale kunstnere og designere for at skabe unikke og tiltalende motiver. I sortimentet findes desuden covers til iPhone 4 og 5 samt Samsung Galaxy S2 og S3 men også krystal Pins til 3.5 udtaget samt display beskyttelsesfolie med glitrende overflade. Til iPhone 5 lanceres nu 28 forskellige covers. White Diamonds markedsføres i Norden af Tura Scandinavia AB og alle covers er klar til bestilling.

Facebook: Tura Scandinavia

For mere information – kontakte Brand Manager Lucas Seglert, Tura Scandinavia AB
Mobiltelefon:  +46 733-51 52 99 ▪ E-post: lucas.seglert@turascandinavia.com

• galaxy s3
  • galaxy
  • samsung
  • mobiltelefon
  • white diamonds
  • iphone 4
  • iphone 5
  • cover
  • consumer electronics
  • iphone
  • gadgets

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør af tilbehør indenfor lyd & billede, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og gps. Vores filosofi er et bredt sortiment, stærke varemærker og hurtig leverance. Virksomheden blev grundlagt i Göteborg i 1976 og driver i dag virksomhed i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikcentret i Nässjö, Sverige. I alt arbejder 135 personer i Tura Scandinavia AB som omsætter for lige under en milliard svenske kroner. Vores vision er at være den bedste og mest inspirerende partner for vores kunder.