Slibenet rondel, som giver et bedre arbejdsmiljø og en jævn slibning

Slibenet rondellen Sianet er konstrueret specielt til oscillerende maskiner til slibning af lak, træ, maling, gelcoat, grunder og glasfiber. Rondellen har en lang levetid, minimal tilstopning og udsender stort set intet støv. Desuden er den yderst nem at montere, da den passer til alle hulmønstre.

"Denne rondel er opbygget af et specielt slibenet, der gør, at den holder tre gange længere end papirskiver. Desuden er udsugningsevnen 10 gange bedre, hvilket giver et bedre arbejdsmiljø," fortæller Göran Nyberg, produktchef hos Tyrolit.

Sianet giver en hurtig og jævn slibning og er velegnet til brugere, der arbejder med møbelproduktion, renovering af vinduer, omlakering af døre og køkkenlåger, billakering, pulverlakering, bådebyggeri, samt virksomheder, der arbejder med støbning i glasfiber.

Sianet fås i to varianter:

Sianet 7900 med aluminiumoxidkorn er den mest almindelige kvalitet til slibning af træ, maling og lak.

Sianet 7500 med keramiske korn giver en mere aggressiv slibning og længere levetid. Dette er især praktisk til slibning af hårdere materialer.

Slibenettet fås både som rondel og som løse ark til håndslibning.

De fem vigtigste fordele ved Sianet:

• Høj grad af afslibning
  • Minimal tilstopning
  • Maksimal støvudsugning
  • Stor holdbarhed og lang levetid
  • Passer til alle eksisterende afstandsplader

Få et endnu tydeligere indtryk af Sianets fordele ved at klikke her og se filmen!

For yderligere information kontakt venligst:

Göran Nyberg, Produktchef, Tyrolit Norden

E-mail:goran.nyberg@tyrolit.com, Tlf.: +46 (0)70-540 87 11

• slibe
  • salg
  • industri

Tyrolit er en af verdens største producenter af værktøjer til slibning, skæring, savning, boring og afretning samt leverandør af værktøjer og maskiner, der er synonym med høj kvalitet, innovative løsninger og stor erfaring. Vi investerer løbende i udvikling af nye teknologier, der er tilpasset de behov, vores kunder og omverdenen har, med fokus på miljøvenlig teknologi. Virksomheden har 29 produktionsanlæg i 13 lande og opererer i mere end 65 lande. Vi var i 2014 omkring 4.600 medarbejdere, havde en omsætning på omkring 600 millioner Euro og er en del af Swarovski Group. Vi har hovedsæde i Schwaz, Østrig. www.tyrolit.com