Infomøde i Vejle: Mød Bjarne fra Sports Group

Sports Group fik brug for kapital til vækst. På blot to år har iværksætterne bag sportstøjsproducenten tredoblet omsætningen. Den vilde vækst, store kapitalbindinger og nye kæmpeordrer udfordrede likviditeten. Mød direktøren fra Sports Group, Bjarne Jeppesen, på vores gratis infomøde i Vejle den 24. marts, og hør hvordan han fik finansieringen på plads med et lån fra Vækstfonden.

Stifter og direktør i Sports Group, Bjarne Jeppesen, vil til vores infomøde i Vejle fortælle sin vilde væksthistorie. I løbet af bare to år har virksomhede tredoblet deres omsætning, og i dag omsætter de for over 100 mio. kr. Kapitalbindinger og store ordrer udfordrede virksomhedens likviditet, og banken kunne ikke stå for hele finansieringen alene. Med et Ansvarligt lån faldt finansieringen på plads.

Hør hele historien til vores gratis og uforpligtende infomøde den 24. marts, 2015 i Green Tech House, Lysholt Allé 6, 7100 Vejle. Mødet varer fra kl. 8.30 til kl. 10, og vi byder på kaffe og brød en halv time inden mødestart.

Dagens program

• Kaffe og morgenbrød.
  • Vores erhvervskundedirektør fra Vækstfondens kontor i Vojens, Henrik Holst Elstrøm, fortæller om, hvordan et lån eller en kaution fra Vækstfonden kan være med til at realisere dine vækstplaner.
  • Bjarne Jeppesen, der ejer virksomheden Sports Group, har netop fået finansiering fra Vækstfonden. Hør Bjarnes vilde væksthistorie og om hans oplevelser med Vækstfonden.

• Erhverv

• vækst