Truls er udvalgt til den nye Nordic Playlist

Truls er udvalgt til den nye Nordic Playlist

Den norske sanger Truls optræder på den nye Nordic Playlist, som er en helt ny måde at opleve de mest spændende nordiske navne på. Hver uge udarbejdes en playlist, hvor hvert nordisk land bliver repræsenteret med to sange, som udgør en Top 10 liste.

Mere nordisk musik
Formålet med den nye Nordic Playlist er at udvide folks horisont i forhold til den nordiske musik. Ved at anerkendte artister hver uge udvælger to sange fra hvert nordisk land giver det musikinteresserede en mulighed for at høre musik, de normalt ikke ville lytte til.

Foruden den udarbejdede Top 10 Nordic Playlist, som bliver opdateret hver uge, er det også muligt at finde en Top 10 over de meste solgte og streamede sange fra hvert land.

Truls ude med ny musikvideo
Truls debutterede med sit album Trvls, som blev taget godt imod af musikanmelderne. Danske Gaffakvitterede med hele 5/6 stjerner og sagde blandt andet, at Truls er et skandinavisk pop-unikum.

I forbindelse med at Truls skal lanceres i Tyskland, er der udarbejdet en musikvideo til hans store hit "Out Of Yourself". En sang, der har været i heftig rotation på P3 i 2013.

Truls / 17. maj i Lille VEGA
Læs mere og køb billet.