VEGA-aktuelle navne får flotte Roskilde-anmeldelser

VEGA-aktuelle navne får flotte Roskilde-anmeldelser

VEGAs efterårsprogram er tætpakket med kvalitetskoncerter. Det blev blandt andet slået fast, da flere VEGA-aktuelle kunstnere fik anmelderne til at strø om sig med roser og stjerner efter deres koncerter på årets Roskilde Festival.

Cold Specks
Soul-talentet Cold Specks fik fem stjerner over hele linjen:
Cold Specks / 5. september i Lille VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med Cold Specks i Lille VEGA

Soffie Viemose
Danske Soffie Viemose imponerede fra den mobile, elektroniske scene Apollo.
Soffie Viemose / 18. oktober i Ideal Bar Live
Læs mere og køb billet til koncerten med Soffie Viemose i Ideal Bar Live

First Aid Kit
På årets Roskilde Festival blev de svenske folk-pop-søstre First Aid Kit rost for både deres charme og personlighed og deres forfriskende renhed. Til november kommer de til Store VEGA.
First Aid Kit / 11. november i Store VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med First Aid Kit i Store VEGA

Jonathan Johansson
Den fremadstormende, svenske singer-songwriter Jonathan Johansson havde fået den utaknemmelige opgave at spille op under Odeon, mens hovednavnet Bruce Springsteen stod på Orange Scene. Men Jonathan Johansson formåede at holde publikum underholdt. Han kan opleves i VEGA under optimale forhold i efteråret.
Jonathan Johansson / 17. oktober i Store VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med Jonathan Johansson i Store VEGA

Gossip
Også soul-punk divaerne fra Gossip fik flotte stjerner med på vejen. Især Gossips fronkvinde, Beth Ditto, gjorde anmelderne generøse, og de var generelt mponerede over den fest, bandet kunne starte i regnvejret. Der bliver ingen vandpytter, men masser af fest, når The Gossop kommer til VEGA.
The Gossip / 15. november i Store VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med Gossip i Store VEGA

Django Django
Django Django skubber til konventionerne for, hvordan indie-rock skal lyde live, og det blev belønnet med stjerner i det højere luftlag, som bandet kan putte i selvtillidstasken.
Django Django / 22. november i Lille VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med Django Django i Lille VEGA