Dillistone - VEGA

Dillistone svinger mellem melankoli og danseglæde

Dillistone svinger mellem melankoli og danseglæde
Den 4. april er der både noget til hovedet og til fødderne. Dillistone lader sine elektroniske popsange vibrere i Lille VEGA.

Hvis du dvæler ved singler som ”Lost ”og ”Body on Fire”, der har gået deres sejrsgange på diverse streamingtjenester, er det tydeligt, at Dillistone musikalsk spiller både på de hvide og sorte tangenter.

Musikeren veksler gerne mellem det lyse og det mørke i sin musik tilsat mærkbare beats. I hans univers er der plads til både danselyst og eftertænksomhed.
Selv siger den danske musiker, Morten Aamodt, at man helst skal kunne danse, elske eller græde til hans musik.

Projektet Dillistone er hans musikalske kærlighedsbarn, der er opstået mellem København, Shanghai, London og Berlin. I 2022 vandt Dillistone P3 Karrierekanonen, og nummeret "Haunted" var P3s Uundgåelige.

Dillistones første succes kom gennem en række af succesfulde remixes - særligt af den internationale popstjerne Dua Lipa, før han gik videre til at fokusere på sin egen sangskrivning og originaler.

Siden da har Dillistone ramt over 100 millioner streams, og mere end 1 million månedlige lyttere på Spotify.

Dillistone (DK)
Torsdag 4. april kl. 21.00
Billetpris: 195 kr. + gebyr.
Billetsalget starter mandag den 16. oktober kl. 11.00 via vega.dk og Ticketmaster.
Læs mere om og køb billet til koncerten med Dillistone.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.