Infernal - VEGA

EDM-tons og amokdans - Infernal saver VEGA midt over

EDM-tons og amokdans - Infernal saver VEGA midt over
Du kan allerede godt sende basarmen i træningslejr, så den er klar til den 22. december næste år, hvor Infernal river Store VEGA rundt
.

Efter fem års larmende fravær er Infernal tilbage i Store VEGA med et helt nyt show, der ifølge duoen selv – som altid – er en saftspændt knytnæve af et hitpakket show.

Den visuelle side er genopfundet og redefineret, ligesom de to festekvilibrister Paw Lagermann og Lina Rafn igen har lagt sig i selen for at kombinere nyere og gamle hits på en måde, så ingen Infernal-fan føler sig snydt.

Og samtidigt garanterer de en koncertoplevelse, som vil føles relevant for enhver med hang til EDM og solidt produceret elektronisk musik generelt.

Det bliver en tour de force af stærke sange og energieksplosioner garneret med Paw & Linas sædvanlige, veloplagte nærvær og vilje til at smadre publikum igennem på den måde, som kun Infernal kan gøre det.

Siden duoen sidste besøgte Enghavevej 40 har de blandt andet udgivet det anmelderroste album Hormesis sidste år – bandets første album i 12 år. Derudover har Infernal også fejret deres solide 25 år i musikbranchen under paraplyen 25 Years of Fire.

Med udgivelsen af en perlerække af collabs med stærke, nyere danske navne – herunder Branco, Jimillian, Josie Amadonna, Boye&Sigvardt, Laura, Sonic Girl m.fl., har bandet manifesteret deres fortsatte lyst til at forny sig selv og forblive en urkraft inden for deres felt.

Selv siger duoen, at den både tvungne (pga. Corona) og tiltrængte pause fra deres ellers elskede tradition med at sparke julen ind på Infernal-manér, har givet dem rum til at være i studiet og fokusere på udgivelser, men NU savner de at sende deres fans på juleferie med den helt rette blanding af rave og toptunet pop-performance.

Infernal (DK)
Søndag 22. december, 2024 kl. 20.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 400 kr. + gebyr.
Billetsalget starter onsdag den 1. november kl. 10.00 via vega.dk og Ticketmaster.
Læs mere om og køb billet til koncerten med Infernal.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.