AV AV AV - Pressebillede

Er du klar på 360 graders AV AV AV i Store VEGA?

Efter et komplet udsolgt show i Pumpehuset skalerer den populære techno-trio op og bringer deres specielle 360 graders koncept til Store VEGA den 9. november.

De fleste musikelskere kender det. Koncerter så gode, at det føles som magi. Koncerter hvor tiden står stille og hvor både publikum og band opdager, at noget helt uforglemmeligt er ved at udspille sig. Det var den følelse band og publikum stod med i efteråret, da AV AV AV præsenterede deres unikke 360 graders koncept og lagde et udsolgt Pumpehuset ned.

Konceptet med bandet på gulvet og publikum rundt om i forskellige højdeniveauer, fungerede over al forventning. Stemningen blandt publikum eksploderede fra første nummer, og hele salen pulserede gennem det over to timer lange technosæt.

Den 9. november er det Store VEGAs tur til at få besøg af AV AV AV og dette helt særprægede show. Bandet vil stå i midten af salen og publikum vil stå på forskellige niveauer på gulvet rundt om bandet.

Trioen udgav sidste år deres anden ep Everything Is True,og i 2016 vandt de den prestigefyldte pris Årets Producer(e) ved Steppeulven. De er blevet spillet af flere værter på BBC Radio 1 og Diplo har på de sociale medier hyldet AV AV AV med ordene"It feels like future gospel".

Trioen er blevet berømte og berygtede for deres hårdtslående livekoncerter og storslåede lysshow. Det har blandt andet banet vejen til store shows på festivaler som Roskilde, Eurosonic, Northside, Smukfest, Dockville, Way Out West, Electronic Beats og Sonar Reykjavik.

AV AV AV (DK)
Fredag d. 9. november kl. 22:30
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 200 kr. + gebyr
Billetsalget starter onsdag d. 16. maj kl. 10.00 via vega.dk og Ticketmaster
Læs mere og køb billet til koncerten med AV AV AV

VEGA er et regionalt spillested med cirka 330 koncerter årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.