VEGA & Live Nation præsenterer
Frank Carter & The Rattlesnakes bider igen fra sig
Støv dine circle pit-kundskaber af og sørg for at få strakt musklerne ud inden den 17. marts, hvor Frank Carter & The Rattlesnakes kløver Lille VEGA med hyperenergisk punk.

Indlevelse og genuint showmanship har sikret engelske Frank Carter & The Rattlesnakes et solidt ry som et livenavn, du ikke må misse, hvis du er til potent og svedig punk med rockede tendenser.

For superlativerne og de rosende ord er store, når anmelderne skal beskrive mødet med den karismatiske frontmand.
Metalmagasinet Devilution skrev blandt andet følgende oven på bandets udsolgte show i Beta i 2016: Der blev sat nye standarder for liveshows, da Frank Carter & The Rattlesnakes igen iført blomstret mundering fredag aften fik et længe udsolgt Beta til at eksplodere”.

Højspændt og vredt album
Den tidligere Gallows-frontmand udgav i begyndelsen af året sit andet album, Modern Ruin, med klapperslangerne. Herpå er stemningen højspændt og vreden mærkbar gennem de 12 numre.

Sange som ”Vampire” og ”God is My Friend” spidder den angst, som mange vil huske fra markante 90’er punk- og rockplader. Arrigskab brager gennem tekst og melodi, mens Frank Carter spidder vores moderne samfunds deprimerende tilstand, krig, fremmedangst og flygtningenesituation.

Senest er der netop landet en meget farverig video til singlen ”Spray Paint Love”.

Frank Carter & The Rattlesnakes (UK)
Lørdag den 17. marts kl. 21.00
Lille VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 200 kr. + gebyr
Billetsalget starter fredag den 17. november kl. 10.00 via vega.dk, livenation.dk og Ticketmaster.dk.
Læs mere og køb billet til koncerten med Frank Carter & The Rattlesnakes.

VEGA er et regionalt spillested med cirka 330 koncerter årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.