Over 250 Premier League-kampe til Viasats kunder

Rettighederne til den engelske Premier League har skiftet hænder, og det betyder, at de fleste kampe fremover sendes på TV3+ og TV3 SPORT 2. På Viasats Xtra-kanaler kan man desuden følge op mod 40 ekstra kampe i midtugerunderne. Parabolkunder hos Viasat er dermed sikret adgang til over 250 livekampe pr. sæson fra verdens bedste fodboldliga.

Opdateret tirsdag d. 20. august 2013 kl.18.26.

Når Premier League fløjtes i gang lørdag den 17. august, er Viasat klar med førsteklasses dækning til sine mange fodboldglade kunder. Der er garanti for masser af god underholdning og store øjeblikke, når bl.a. Chelsea, Manchester United, Arsenal, Tottenham og Liverpool tørner sammen.

Med i jagten på mesterskabet er også danske stjerner som Cornelius, Helenius, Okore og Agger - og naturligvis Michael Laudrup, der som træner skal forsøge at hente trofæet hjem til Swansea.

I ordinære spillerunder er der live-kampe på følgende tidspunkter:

Lørdag kl. 13.45   TV3+
Lørdag kl. 16.00   TV3+
Lørdag kl. 18.30   TV3+

Søndag kl. 14.30  TV3 SPORT 2
Søndag kl. 17.00  TV3 SPORT 2

Mandag kl. 21.00  TV3 SPORT 2

Når der afvikles midtugerunder, sender TV3+ og TV3 SPORT 2 hver to kampe. De øvrige kampe transmitteres på Viasat Xtra-kanalerne, som kun er tilgængelige på Viasats parabolplatform.

Alle kampene udsendes i knivskarp High Definition på TV3+ HD og TV3 SPORT 2 HD, som kan modtages af kunder med et ViasatHD-abonnement, en HD tv-boks og en HD-fladskærm.

Er man ikke i nærheden af husalteret, når ens favorithold optræder på grønsværen, er der ingen grund til panik. Som parabolkunde med abonnement på sportskanalerne har man nemlig fri adgang til de godt 250 livekampe på pc, smartphone og tablet gennem onlinetjenesten Viaplay.

Derudover viser Viaplay de øvrige kampe, som spilles lørdag kl. 16, forskudt samme aften.

Viasat-kunder har dermed adgang til alle sæsonens 380 kampe fra Premier League.

Oversigten over kommende tv-kampe opdateres løbende på onside.dk/premierleague.

Læs mere om dækningen af Premier League på TV3+ og TV3 SPORT 2 i vedhæftede PDF.

• viasat
  • premier league