Aflysning af Aeroe Rainbow Family Festival 2019

Aeroe Rainbow Family Festival 2019 aflysning.

Det er med beklagelse, at vi bliver nødt til at aflyse den planlagte Aeroe Rainbow Family Festival 2019.

Aflysning skyldes for få tilmeldte til early-bird tilmelding. Det har været et problem vi som arrangører har frygtet, vi har simpelthen ikke haft kræfterne til at få markedsført begivenheden tilstrækkeligt. Det er foreningens plan at lade projektet hvile nogle år og arbejde på at samle flere danske og internationale samarbejdspartnere til at forsøg at sætte arrangementet i gang en gang i fremtiden.

Foreningen Aeroe Rainbow Family Festival vil gerne takke alle der har støttet op om projektet ind til videre.

Der går en stor tak ud til Ærøs erhvervsliv som har været gavmild med aktiviteter, gode råd og praktiske tilbud. Tak til Ærø kommune som tidligt viste interesse og støtte. Ærø Turist og Erhverv som har hjulpet med alskens store træk og detaljer. Men ikke mindst skal der takkes til alle de frivillige der har hjulpet og alle der havde meldt sig til at få festivalen til at løbe af stablen til sommer.

Vi ville gerne kunne henvise til andre aktiviteter der ligner, men de findes ikke.

For LGBTQ+ unge kan vi anbefale LGBT+ Ungdomslejr: https://www.facebook.com/events/275571433394880/

For yderligere information, kontakt:

Forperson Lorraine Hayles (she/her) - Tel. +45 22648649 - e-mail: info@rainbowfamilyfestival.com

• Turisme