​Waoo udvider sponsoraftale med Virtu Cycling

Fiberselskabet Waoo har besluttet at videreføre og udbygge det sponsorsamarbejdet med Virtu Cycling, som blev indgået i sommeren 2018. Det betyder, at Waoo fortsætter som hovedsponsor for det mandlige kontinentalmandskab Team Waoo i 2019 samtidig med, at selskabet bliver sponsor for Virtu Cyclings World Tour hold for kvinder.

"Vi har kun haft gode erfaringer med samarbejdet omkring Team Waoo, og vi ser frem til at fortsætte det i de kommende par år, ikke mindst fordi vi også bliver sponsor for kvindernes World Tour-hold. Cykling er en stor sport herhjemme, både på eliteplan og som motionsidræt, og så har Virtu Cycling en professionel profil, der matcher Waoo godt som både nytænkende og ambitiøs, siger adm. direktør Jørgen Stensgaard, Waoo A/S.

Sponsoratet handler bl.a. om at opnå eksponering, og på det punkt har Team Waoo været en god investering for Waoo, selv om det ikke er det eneste, der betyder noget.

”Cykling er særdeles populært på TV, og det passer perfekt til os som TV-udbyder. Vi har fået en særdeles fin eksponering som hoved- og navnesponsor, og det har vi været meget glade for. Men det betyder også noget, at det er et cykelhold, som er god til at finde og udvikle cykeltalenter og give dem en chance for at vise, hvad de kan i professionel cykling. Det vil vi gerne bakke op om,” siger Jørgen Stensgaard.