Rekord: For 10. år i træk har Waoo med de mest tilfredse internetkunder.

Brian Lønroth, markedsdirektør i Waoo og Fibia, er stolt og ydmyg:

”Det er et kæmpe skulderklap fra alle med et produkt fra Waoo til alle medarbejderne. Og det er en stor motivationsfaktor for, at vi kan fortsætte med at skabe internet og tv, som det burde være”, siger han og uddyber:

”Ingen kan lykkes med opnå den rekord – den anerkendelse 10 år i træk, alene og det er i den grad den stærke kæde, der gør forskellen. Waoo udvikler gode og stabile produkter, som en række partnere og Fibia som ejer hver især tilbyder på deres respektive fibernet."

Det er Loyalty Group, der hvert år foretager en undersøgelse blandt 4.700 danskere, hvor de bliver bedt om at vurdere deres internetudbyder på en række centrale områder som produkt- og servicekvalitet, værdi for pengene og et loyalitetsindex. Undersøgelsen hedder BrancheIndex Internet.

Landsdækkende målsætning

I alt har mere end en million husstande i dag adgang til Waoos produkter og flere ventes at få den mulighed i fremtiden:

”Fibernettet udvides hele tiden til områder med dårlig adgang til ordentligt internet og samtidig har vi en ambition om at få Waoo i så mange åbne fibernet som muligt. Med den nye måling har Waoo således et godt udgangspunkt for at arbejde på at indfri ambitionen, så endnu flere danskere kan udnytte de utallige muligheder, som internettet byder på”, fastslår Brian Lønroth.

Fibia blev tidligere i år eneejer af Waoo og i dag er både tv og internet tilgængelig på fibernet fra Fibia, Aura, NEF-Fonden, Bornfiber og Energi Fyn Bredbånd.

• danmarks bedste internet
  • fiberbredbånd
  • rekord
  • waoo
  • loyalty group
  • internet
  • fibia

Waoo er Danmarks førende leverandør af internet og vores mål er at udbrede fremtidens fiberforbindelse til de danske forbrugere og så flest mulige får MAX ud af forbindelsen.

Waoo Fiber har hastighedsgaranti, høj stabilitet og masse af kapacitet, så vores produkter gør det muligt at realisere internettets fulde potentiale. Og det er stort! Derfor knokler vi nu for at gøre Waoo landsdækkende med vores ejer, Fibia i ryggen. Vores størrelse og erfaring betyder, at vi kan tilbyde de mest innovative og fremtidssikrede løsninger – naturligvis til konkurrencedygtige priser.

Waoos produkter på internet, TV, streaming og telefoni leveres af det lokale fibernetselskab, som også står for rådgivning, installation, support og kundeservice.