Få hjælp til seo og optimer din position

Hvad er seo egentligt for en størrelse? Det er først og fremmest en forkortelse for det engelske udtryk, der hedder noget så fornemt som search engine optimization og når vi danskere skal oversætte det til dansk, så bliver det oversat som søgeordsoptimering. Så når du hører ordet seo skal du straks tænke på søgeordsoptimering.

Det virker på den måde at når man søger noget på Google, det vil sige at du søger efter en ting, et begreb eller en artikel vil du se en masse forskellige resultater og de resultater kommer ud fra de ord, som du har sat ind i søgefeltet. De ord du ser vil blive placeret ud fra hvad Google vurderer er mest relevant og det gør Google ud fra de algoritme resultater, som Google arbejder med. Det vil altså sige, at der er en vis rækkefølge som informationerne bliver vist i og seo er en måde hvorpå man kan forsøge at få lov til at være blandt dem, der lægger aller øverst blandt alle de søgeresultater der kommer frem, derfor giver det rigtig god mening for din virksomhed at Hjælp til SEO.

Flere besøgende på din hjemmeside

Det gør altså en stor forskel om du er blandt de 4 første ’linjer’ der dukker op i Googles oversigt eller man skal finde dit produkt, eller din service eller det du nu gerne vil findes på, helt på side 10 som de færreste nogensinde når hen til. Så det handler om at ligge blandt de øverste og blive fundet blandt de første. Fordi, og det giver sig selv nu efter du har læst ovenstående, hvis du ligger øverst, eller blandt de øverste er du en af dem, der får mest trafik over på din hjemmeside og derfor flest besøgende.

Et lækkert værktøj

Så seo er altså et slags marketing værktøj inden for online marketing, som giver dig gode resultater i forhold til hvor du ligger på Googles liste og et godt udbytte forhold til at blive fundet. Seo skal lige som mange andre ting også vedligeholdes, det er ikke ’en gang for altid’, men noget du skal tænke ind i din marketing strategi. Med en god seo strategi vil du få flere besøgende på din hjemmeside og flere købere og din omsætning vil stige. Så i sidste ende handler det om at få solgt mere, blive fundet oftere og være en af kundernes foretrukne leverandører. Og det bliver du ved at blive fundet.