Hos den kosmetiske kæde N'AGE er man stolt over at kunne præsentere Caroline Wozniacki som ny stjerneambassadør

Caroline Wozniacki for N’AGE

Den kosmetiske kæde N’AGE har indgået samarbejde med Caroline Wozniacki som frontfigur. Caroline Wozniacki bliver dermed kædens seneste skud på stammen over stjerneambassadører, som bekender deres hud til klinikkens kosmetiske behandlinger.

”Vi er utroligt stolte over at kunne præsentere Caroline Wozniacki som ambassadør for N’AGE,” fortæller N’AGE administrerende direktør Sanne Lønskov. ”Caroline er verdensmester i sit håndværk og en international anerkendt profil, og jeg tror, at hun vækker stolthed i alle danskere. Hun ser naturlig ud, hun er sød, jordnær og står på alle måder for de samme værdier som N’AGE.”

Det er ikke første gang, at N’AGE satser på store internationalt anerkendte navne. I 2021 offentliggjorde kæden samarbejdet med topmodel Helena Christensen, som stadig repræsenterer N’AGE.

”Selvfølgelig er det en stor satsning, når vi vælger personer som Helena Christensen og Caroline Wozniacki som ambassadører. Men jeg tror også, at det er klart for alle, at profiler som Helena og Caroline ikke lægger navn og ansigt til hvad som helst. De kommer jo hos os og bliver behandlet, og der skal de kunne have 100% tillid til håndværket og de smukke naturlige resultater,” fortsætter Sanne Lønskov.

I samarbejde med fotograf Henrik Bülow og hans team har N’AGE skudt en smuk fotoserie med Caroline Wozniacki.

”Vælg de bedste – hvis du vil være den bedste” – Caroline Wozniacki

”Vi lancerer kampagnen med Caroline Wozniacki 1. februar, og det bliver startskuddet på en fejring af N’AGEs 20-års jubilæum – en ret unik fejring, fordi N’AGE var den første kosmetiske klinik i Danmark. Vores høje faglighed har siden 2003 sikret os positionen som markedsleder. Det gør samarbejdet til et ideelt match – for Carolines standarder er lige så kompromisløse som N’AGE,” forklarer Michelle Andersen, marketingchef N’AGE.

"2023 bliver et år med en perlerække af spændende og store initiativer i N’AGE, som vi glæder os til at præsentere under temaet "Empowering People for 20 years”."

Selv er Caroline Wozniacki helt afslappet om brugen af kosmetiske behandlinger. På spørgsmålet om, hvorvidt man skal lytte til andres holdninger, er hendes svar klart:

Hvis jeg skulle navigere efter alle de holdninger, folk har haft til mig i løbet af min karriere, så var jeg aldrig nået til tops. Allier dig med eksperter, du har tillid til, når du vil opnå et resultat” – Caroline Wozniacki

Carolines interesse for kosmetiske behandlinger og hele branchen er ikke opstået over natten: ”Jeg har faktisk altid interesseret mig for skønhed og gjort, hvad jeg kunne gøre for at forbygge og passe på min hud. Forebyggelsen bliver kun vigtigere med årene, og derfor allierer jeg mig med eksperter indenfor feltet.” – Caroline Wozniacki

”For mig er N’AGE de bedste og mest erfarne i branchen. Det handler i bund og grund om tryghed” – Caroline Wozniacki

Der er sket meget siden stifter Ida Bille Brahe i 2003 slog dørene op til den første kosmetiske klinik i Danmark på Kongens Nytorv i hjertet af København.

”Markedet eksisterede jo ikke dengang,” fortæller Ida Bille Brahe. ”Det var hårdt arbejde fra bunden, og det var forargede holdninger fra fremmede mennesker, og kunder, som virkelig skjulte for deres omgivelser, at de fik lavet behandlinger. Da jeg åbnede N’AGE i 2003 var det med Restylane, Botox og fjernelser af kar, og siden er der jo kommet nye teknologier, som skaber virkeligt smukke og sikre resultater.”

”Tryghed er vigtig for mig, når jeg skal vælge klinik. Det er jo ikke noget, man kan sætte på formel, men når jeg sætter mig i stolen hos N’AGE, er jeg slet ikke i tvivl om, at de har styr på deres faglige håndværk.” – Caroline Wozniacki

Kædens vækst tog for alvor fart, da Sanne Lønskov købte sig ind i N’AGE i 2017 og overtog posten som administrerende direktør, mens Ida Bille Brahe stod for og stadig i dag leder den faglige udvikling i N’AGE. Siden da er kæden blevet Danmarks største med 7 klinikker, 80 ansatte og egen uddannelsesinstitution, N’AGE ACADEMY.

For yderligere information, spørgsmål til markedet eller kampagnen, kontakt venligst Adm. direktør Sanne Lønskov, N’AGE: Tel: 2727 7033, E-mail: sl@nage.dk.

Vedhæftet: Foto fra fotoserie med Caroline Wozniacki.

Om N’AGE:

Grundlagt i 2003 af Ida Bille Brahe

7 klinikker: Kongens Nytorv, Frederiksberg, Lyngby, Østerbro, Aarhus, Vejle og Odense

80 ansatte

Antal behandlinger: +30.000 kosmetiske behandlinger om året

Egen uddannelsesinstitution: N’AGE ACADEMY, hvorfra der uddannes kosmetiske sygeplejersker til egne klinikker samt til den øvrige branche

Resultat før skat 21/22: 29,4 mio dkk

Direktion: Adm. dir. Sanne Lønskov & Direktør Ida Bille Brahe