N'AGE åbner klinikken i Lyngby torsdag den 9. maj og har dermed 5 kosmetiske speciallægeklinikker i Danmark.

Danmarks største kæde af kosmetiske speciallægeklinikker åbner i Lyngby

Danmarks største kæde af kosmetiske speciallægeklinikker oplever en eksplosiv vækst og tilbyder med åbningen af ny, stor klinik i Lyngby kvinder og mænd nord for København æstetiske behandlinger af højeste kvalitet. Klinikken har adresse centralt på Lyngby Hovedgade 46 i store, lyse lokaler.

”Der er ingen tvivl om, at danskerne har taget kosmetiske behandlinger til sig,” siger Sanne Lønskov, adm. direktør og partner i N’AGE. ”For rigtig mange mennesker er dét at vedligeholde sin hud en ligeså normal del af den personlige pleje som at gå til frisøren, tandlægen og i træningscenteret. Det handler om, at vi gerne vil føle os godt tilpas og passe på os selv. Vi oplever en stærk vækst og har i forvejen rigtig mange kunder fra Nordsjælland, som kommer til Kongens Nytorv for at blive behandlet. Det er defor helt naturligt at åbne en klinik i det centrale Kongens Lyngby, hvor det er lettere at komme til og parkere for vores kunder nord for København”.

”Vores kunder vælger N’AGE, fordi de ved, at de hos os er i sikre hænder og har garanti for et smukt, naturligt og harmonisk resultat. Det kan man kun skabe, hvis man har det bedst uddannede personale. Vi tilbyder en bred palette af behandlinger målrettet forskellige områder, f.eks. ansigt, hals, décoleté og arme. Det betyder også, at når vi åbner en N’AGE klinik, så er det med hele viften af behandlinger og det nyeste og mest veldokumenterede udstyr på markedet fra dag ét,” fortsætter Sanne Lønskov.

På åbningsdagen, torsdag den 9. maj kl. 16.00, byder klinikchef Nina Torres og hendes team kunder og alle interesserede indenfor til en festlig åbningsreception med livebehandlinger, konkurrencer og foredrag. Her vil man også kunne møde Ida Bille Brahe, der tilbage i 2003 åbnede den første klinik på Kongens Nytorv, og som er kvinden, der har sat anti-age behandlinger på dagsordenen i Danmark.

Om N’AGE

• Grundlagt i 2003 af Ida Bille Brahe
  • 5 klinikker; København, Aarhus, Odense, Vejle og Lyngby
  • Antal ansatte i alt: 40
  • Vigtige behandlingstyper: Restylane, Botox / Azzalure, IPL, Ultherapy, CoolSculpting, CO2 Fraktioneret Laser, MST, Medicinsk Dermaroller
  • Evt. antal behandlinger om året +12.000
  • Resultat før skat 2017/18: 3,9 mio.
  • Direktion og ejere: Adm. dir. Sanne Lønskov & direktør Ida Bille Brahe