ABAX Equipment Control on nyt pitkäkestoisempi

Equipment Control kestää 40 % kauemmin uuden laitteistomme ansiosta, mikä tarkoittaa sitä että pystyt valvomaan kalustoasi pidempään vaihtamatta akkua.

ABAX Equipment Control -laite on saatavilla virtalähteettömien laitteistojen paikantamiseen kahdessa eri koossa. Laitteen koko vastaa akun suuruutta ja kestoa. Uusi laite kuluttaa akkua keskimäärin 40 % vähemmän kuin edellinen malli. Esimerkiksi, jos tarvitset kaluston paikannuksen vain kerran päivässä, laitteen akun kesto on tällöin pienemmällä laitteella 2240 päivää ja huimat 4480 päivää suuremmalla akulla.

Voit siis pitää equipment control -paikannuslaitteen entistä kauemmin kiinnitettynä laitteistoosi vaihtamatta sen akkua.

Parempi GPS

Uusi malli tarjoaa akunkeston lisäksi parannetun GPS-kokemuksen uuden antennin ja nopeamman GPS-signaalin kautta, joka toimii 16 kertaa nopeammin edelliseen verrattuna.

Nämä sisäisellä akulla toimivat laitteemme ovat erinomaisia paikantamaan laitteistoja, joilla ei ole omaa virtalähdettä kuten kuljetuskontit, perävaunut tai pitkäaikaissäilytyksessä olevat ajoneuvot tai kalustot.

Laite asennetaan yksinkertaisesti kiinnittämällä se kalustoon, jota tahdot seurata. Parhaan GPS-signaalin saavuttamiseksi laitetta ei pidä kiinnittää metallin alle, vaan siten että sillä on suora yhteys taivaalle.

ABAX Equipment Control -laite on vesitiivis (IP67), lujatekoinen ja kustannustehokas kuten ennenkin. Laitteelle on nyt mahdollista saada teräskehikko antamaan suojaa vaativimmissakin olosuhteissa heikentämättä GPS-signaalia.

• Uudet tuotteet, palvelut

• yritysuutinen
  • kalustonhallinta
  • abax