Osallistu gradukilpailuun ja voita 1 500 euron stipendi!

Työ, työelämä ja työmarkkinat muuttuvat nopeasti 2010-luvun Suomessa. Kehittääksemme työelämää kohti parempaa tulevaisuutta Adecco Finland järjestää nyt The Future of Work -gradukilpailun kaikille suomalaisissa korkeakouluissa opiskeleville opiskelijoille.

”Opiskelijanäkökulmasta yritysten ja yliopistojen välillä pitäisi olla nykyistä enemmän yhteistyötä, esimerkiksi gradukilpailuja. Tällä tavalla voimme myös madaltaa kynnystä siirtyä työelämään”, sanoo Adecco Finlandin henkilöstöjohtaja Sami Itani.

”Seuraava työelämään astuva sukupolvi on meidän tulevaisuus. Haluamme kuulla heidän mielipiteensä siitä mitkä asiat ovat tärkeitä tutkia ja ottaa huomioon kehittäessä käytännön liike-elämää ja tulevaisuuden työpaikkoja.”

Kilpailuun voit osallistua pro gradulla, joka on hyväksytty 1.1.2016 – 31.10.2017 välisenä aikana. Gradu voi olla kirjoitettu suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Kilpailuun toivotaan hakemuksia, jotka käsittelevät esimerkiksi aiheita: modernit ja vaihtoehtoiset työnteon muodot, työn digitalisoituminen ja globalisoituminen, työhyvinvointi, milleniaalit työelämässä, sekä monimuotoisuuden johtaminen työpaikoilla.

Gradukilpailuja on Itanin mukaan luvassa jatkossakin.

”Haluamme valita vuoden parhaan gradun joka vuosi. Marraskuussa meillä on finaali ja haluamme tarjota jokaiselle finalistille hienon kokemuksen sekä antaa palautetta johtoryhmän toimesta.”

Kilpailuun vastaanotetaan hakemuksia 1.9. – 31.10.2017. Hakemukset tulee toim­ittaa joko opiskelijan itsensä tai hänen ohjaajansa toimesta osoitteeseen hr@adecco.fi otsikolla ”The Future of Work”. Kilpailun voittaja julkaistaan Adecco Finlandin sosiaalisen median kanavissa marraskuussa 2017.

Hakemukseen tulee liittää mukaan 1–3 sivun tiivistelmä työstä, kokonainen pro gradu PDF-versiona, ohjaajan vapaamuotoinen lausunto, sekä opiskelijan yhteystiedot.

Kilpailun kolme parasta hakijaa kutsutaan marraskuussa 2017 Adecco Finlandin pääkonttorille esittämään tuloksiaan ja tutustumaan yrityksen toimintaan. Voittajalle myönnetään 1500 € stipendi, minkä lisäksi kaikki kolme parasta hakijaa saavat ilmaisen uraohjauksen lähimmässä Adeccon toimipisteessä, kunniamaininnan sekä yrityslahjan.

• nuoret