Amwayn uusi miesten tuotesarja HYMM™ tarjoaa upeita tuotteita treenikassiin

HYMM™ on uusi kasvipohjaisiin ainesosiin perustuva miesten tuotesarja. Se on kehitetty miehelle, joka käyttää aikaa itsestään huolehtimiseen ja haluaa yksinkertaisen mutta miellyttävän päivittäisen ihonhoitorutiinin treenin jälkeen. HYMM™ 2-in-1 Hair & Body Shampoo sisältää virkistävää vesiminttu-uutetta, ja HYMM™ Roll-on Deodorant sisältää hajunmuodostusta ja bakteerien kasvua ehkäisevää salviauutetta. Nämä tuotteet auttavat miehen nopeasti päivän askareiden pariin.

Amway on kehittänyt uuteen miesten HYMM™-tuotesarjaansa kaksi laatutuotetta liikunnalliselle miehelle, joka arvostaa hyviä tuotteita ja haluaa helpon ja tehokkaan päivittäisen ihonhoitorutiinin. HYMM™ 2-in-1 Hair & Body Shampoo ja Roll-on Deodorant vievät vain vähän tilaa treenikassissa mutta täyttävät kaikki HYMM-miehen niille asettamat vaatimukset.

Sarja on ihotautilääkärien testaama ja hellävarainen herkällekin iholle. Tuotteissa on puhtaan raikas ja miellyttävä bergamotin, meren ja setrin tuoksu.

HYMM™ 2-in-1 Hair & Body Shampoo on one man, one solution -tyyppinen tuote, joka tekee ihon raikkaaksi ja puhtaaksi, jättää iholle kevyen tuoksun sekä tekee hiuksista miellyttävän pehmeät. Se sisältää vesiminttua, joka kasvaa Pohjoismaiden vesistöissä. Vesiminttu tunnetaan virkistävistä ja stimuloivista ominaisuuksistaan samoin kuin merimineraalit, joita koostumus myös sisältää.

Pakkaus on yksinkertainen, sitä on helppo käsitellä yhdellä kädellä ja kuljettaa mukana treenikassissa. 250 ml. Ohjevähittäishinta: 8,37 euroa

HYMM™ Roll-on Deodorant sisältää salvianlehtiuutetta, joka tunnetaan hajunmuodostusta ja bakteerien kasvua ehkäisevästä vaikutuksestaan. Deodorantti ei sisällä alumiinisuoloja, joten se antaa ihon hengittää ja päästää lämmön haihtumaan. Samalla se pitää vartalon raikkaana ja hajuttomana.

Tuote kuivuu iholla nopeasti, on läpikuultavaa eikä tahraa vaatteita. Pakkaus on ylellinen ja helppokäyttöinen. 100 ml. Ohjevähittäishinta: 11,04 euroa

HYMM™-tuotteita myyvät henkilökohtaista neuvontaa ja palvelua tarjoavat itsenäiset suoramyyjät. Etsi myyjä osoitteesta Amway.fi.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• hymm

Amway on yksi maailman johtavista suoramyyntiyrityksistä. Vuonna 1959 Yhdysvalloissa Adassa perustettu Amway toimii yli 100 maassa ja alueella, ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 9,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Amway on pyörittänyt menestyvää yritystoimintaa Euroopassa vuodesta 1973, ja se toimii tällä hetkellä 29 Euroopan maassa. Yrityksellä on yli 1 200 työntekijää Euroopassa. Amway Suomi aloitti toimintansa 1. heinäkuuta 1999, ja se on osa Amway Scandinaviaa. Amway Suomen toimipaikka sijaitsee Helsingissä osoitteessa Malminkaari 9 C, 00700 Helsinki.

Amwayn tuotteita jakelee yli 3 miljoonaa Amwayn liikkeenharjoittajaa, joista 250 000 toimii Euroopassa.