ARTISTRY EXACT FIT™ LONGWEARING FOUNDATION: VIRHEETÖNTÄ TÄYDELLISYYTTÄ 24 TUNNIKSI

Ne tuottavat luonnolliselta näyttävän ja virheettömän ilmeen, joka kestää jopa 24 tuntia. Myös ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Eye and Cheek -sarjan tuotteet tehostavat naisen luonnollista kauneutta jopa 12 tunnin ajan.

Näyttelijä ja ARTISTRY™-merkin kasvo Teresa Palmer nauttii näistä kestävistä ja helpoista ilmeistä.

MUUTA IHON ILME

ARTISTRY EXACT FIT™ Foundation -meikkivoiteen sisältämät tahitilaiset helmet ja optiset prismat suodattavat valoa ja luovat pehmentävän ilmeen sekä häivyttävät kauneusvirheitä ja ihohuokosia havaittavasti. Kevyt ja öljyä imevä voidemainen koostumus sisältää lisäksi ihoa ravitsevia ainesosia, kuten E-vitamiinia ja puhdasta vettä Norjan vuonoalueilta. Ne saavat ihon tuntumaan miellyttävältä ja sileältä.

Ympärivuorokautinen täydellisyys syntyy ARTISTRY EXACT FIT™ -meikkivoiteen mullistavasta Color Lock Technologysta. Tuotteen pigmentit on kalibroitu kestämään liikettä, lämpöä ja kosteutta. Tuoksuton, öljytön ja silmänympärysalueelle turvallinen ARTISTRY EXACT FIT™ Longwearing Foundation on saatavilla nyt. Se sopii kaikille ihotyypeille.

”Innovatiivisesta ARTISTRY EXACT FIT™ Longwearing Foundation -meikkivoiteesta on saatavilla 12 sävyä. Tuote korostaa kasvoja ja tuottaa valokuvauksellisen tuloksen”, kertoo Artistry Global Makeup Artist Rick DiCecca. ”Sen myötä meikkiä ei tarvitse korjailla kesken päivän, ja se on kestävä ratkaisu alati liikkeellä olevalle naissukupolvelle.”

VÄRIEN SOPUSOINTUA

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Eye and Cheek -sarja on tarkoin suunniteltu korostamaan luontaista kauneutta ja antamaan iholle hehkua. Pitkäkestoiset koostumukset säilyttävän moitteettoman ilmeen jopa 12 tuntia. Luo mikä tahansa ilme uusilla ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ -luomiväreillä, -poskipunilla ja -rajauskynällä. Valittavana on useita luomiväripaletteja, joilla luot rajattomasti ilmeitä hillitystä arkimeikistä dramaattiseen iltameikkiin ja kaikkeen siltä väliltä. Palettien sävyt on soinnutettu toisiinsa. Yhdistele ja leikittele kuin ammattilaismeikkitaiteilija konsanaan.

Artistry Signature Color™ Eye Shadow Quad -paletit: Jokaisen ylellisen paletin neljä sävyä sopivat toisiinsa, ja niillä luot upeat silmämeikit. Löydä samettisen pehmeät jauhemaiset koostumukset, jotka voi häivyttää ja kerrostaa upeasti ja joiden ilme on moniulotteinen – mattaa, metallinhohtoista, kimaltelevaa ja satiinia.

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Blush -poskipuna: Hehkuvan silkkisen pehmeästä poskipunasta on saatavilla useita sävyjä matasta kiiltävään ja jokaiseen ihonsävyyn sopivaksi. Valoa heijastava teknologia korostaa kasvojen luonnollista muotoa ja piirteitä.

Tyylikäs ARTISTRY™ Signature Color Compact -rasia on meikkitaiteilija Oliver Van Doornin suunnittelema. Siihen mahtuvat sekä Eye Quad -paletti että poskipuna. ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Longwearing Eye Pencil -rajauskynä: Rajauskynä, jonka toisessa päässä on sienilevitin, on ehdoton työkalu monipuolisten ilmeiden luomiseen tarkoista rajauksista aistikkaisiin ilmeisiin ja dramaattisiin iltameikkeihin. Voidemainen koostumus levittyy helposti.

Vähittäismyyntihinnat, sis. ALV:

ARTISTRY SIGNATURE COLOR Eye Shadow Quads Refill (luomiväritäyttöpakkaus)

Smokey Eye – Sprice Brown – Plumberry – Natural Glow – Pink Chocolate:42.48 EUR

ARTISTRY SIGNATURE COLOR Eye Shadow Quads Bundle (rasia & luomiväri)

Smokey Eye – Sprice Brown – Plumberry – Natural Glow – Pink Chocolate:57.08 EUR

ARTISTRY SIGNATURE COLOR Blush Refill (poskipunatäyttöpakkaus)

Golden Light – Soft Rose – Peachy Pink – Sweet Pink24.46 EUR

ARTISTRY SIGNATURE COLOR Blush Bundle (rasia & poskipuna)

Golden Light – Soft Rose – Peachy Pink – Sweet Pink40.86 EUR

ARTISTRY SIGNATURE COLOR Longwearing Eye Pencil (rajauskynä)

Black – Brown – Graphite Shimmer – Plumbeery24.02 EUR

• Kauneus

• artistry

ARTISTRY™
ARTISTRY™ on yksi maailman viidestä eniten myydystä ihonhoitotuotteiden laatumerkistä. (Lähde: : Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims )Vuonna 1958 yrittäjäpariskunnan perustama ARTISTRY™-tuotevalikoima sisältää ihonhoitotuotteita, jotka sisältävät uutta teknologiaa ja omia kasvipohjaisia ainesosia. Tuotteiden vaikutukset kohdistuvat sekä biologisiin että ympäristön aiheuttamiin ikääntymisen merkkeihin miehillä ja naisilla. Tuotevalikoima sisältää myös klassisia ja kausittaisia värikokoelmia kasvoille, silmille ja huulille.Ensiluokkaiset koostumukset ovat osoitus maailmanlaajuisesta tutkimus-, kehitys- ja laadunvarmistustyöstä, jota tekee yli 900 tutkijasta koostuva verkosto ja jota johtavat tieteelliset ja akateemiset neuvonantajat. Työn tavoitteena on avartaa käsitystä kauneudenhoidosta.

Amway
Amway on yksi maailman johtavista suoramyyntiyrityksistä. Vuonna 1959 Yhdysvalloissa Adassa perustettu perheyhtiö toimii yli 100 maassa ja alueella, ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 9,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria.Amwayn valikoimaan kuuluu yli 450 kauneudenhoito-, hyvinvointi- ja kodinhoitotuotetta. Amwayn eniten myydyt tuotemerkit ovat Nutriway™-vitamiinit, -kivennäisaineet ja -ravintolisät sekä Artistryn™ ihonhoito- ja värikosmetiikkatuotteet. Tuotteita myyvät yksinoikeudella Amwayn Liikkeenharjoittajat. Yhtiön uutiset ovat luettavissa osoitteessa http://news.amway.fi