ARTISTRY YOUTH XTEND saa ihosi toimimaan kuin se olisi nuorempi

Nuoren ja kiinteän ihon salaisuus on muun muassa ihon kyvyssä muodostaa itse kollageenia ja sirtuiinia. Iän myötä ihon kyky muodostaa näitä tärkeitä proteiineja heikkenee, mikä johtaa ihon kosteuspitoisuuden ja elastisuuden vähenemiseen sekä ryppyjen muodostumiseen.

Amway Research Instituten tutkijat ja ihotautilääkärit ovat kehittäneet ARTISTRY YOUTH XTEND -ihonhoitosarjan, joka sisältää LifeSirt-kasviuutetta. Uute kiihdyttää ihon kollageenin- ja sirtuiinintuotantoa ja saa näkyvien juonteiden ja ryppyjen määrän vähenemään vain muutamassa viikossa. Chris Masotti, Amway Research Instituten Group Manager Skincare Product Development, toteaa:

”ARTISTRY YOUTH XTEND on mullistava tuotesarja, sillä naiset voivat nyt hallita ihonsa ikääntymisprosessia jo ennen ensimmäisten ikääntymisen merkkien ilmenemistä. Ihonhoitosarja on kehitetty korjaamaan ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä, kuten juonteita ja ryppyjä, ja suojaamaan ihoa ympäristön haitalliselta vaikutukselta.”

Näin ARTISTRY YOUTH XTEND toimii:

Ohjelmoi ihon uudelleenARTISTRY YOUTH XTEND sisältää LifeSirt-kasviuutetta, joka kiihdyttää ihon kollageenin- ja sirtuiinintuotantoa 280 prosenttia.* Iho siis alkaa toimia kuin se olisi nuorempi ja näyttää siksi nuoremmalta ja raikkaammalta.

Suojaa ja korjaaARTISTRY YOUTH XTEND korjaa ihon soluja, tuotteen Micro-X6-peptidit nostavat ihon kollageeniaktiivisuustasoa** ja ainutlaatuinen seos hoitavia ainesosia, antioksidantteja ja afrikkalaisen apinanleipäpuun hedelmää lisää ihon elinvoimaisuutta. Tuloksena on sileä ja kimmoisa iho, joka säilyttää nuorekkaan ulkonäkönsä.

Lue lisää osoitteesta Amway.com.

*Perustuu laboratorio-oloissa tehtyihin geenikokeisiin. **Perustuu laboratoriokokeisiin.

• Kauneus

TIETOA ARTISTRYSTA
ARTISTRY™ kuuluu maailman eniten myytyihin laadukkaisiin ihonhoitotuotemerkkeihin. Valikoima sisältää yli 200 tuotetta, jotka sopivat kaikille ihotyypeille ikään tai ihonväriin katsomatta. ARTISTRY perustettiin Michiganissa Yhdysvalloissa vuonna 1968. Yhtiössä tehdään johtavaa ihonhoidon tutkimustyötä. Kansainväliseen tutkijatiimiin kuuluu yli 500 tutkijaa ja ihotautilääkäriä. Tutkimustyötä johtaa Michiganissa toimiva ARTISTRY Beauty Institute, jolla on yli 35 vuoden kokemus uraauurtavasta ihonhoitoteknologiasta. ARTISTRYlla on tällä hetkellä 200 maailmanlaajuista patenttia ja useita haussa. Lue lisää osoitteesta www.artistry.fi.

Henkilökohtainen neuvonta on tavaramerkkimme
ARTISTRY-tuotteita jakelee yksinoikeudella suoramyyntiyritys Amway. Se tarkoittaa, että ARTISTRY-tuotteita saa ainoastaan Amwayn liikkeenharjoittajien kautta. Näin takaamme, että asiakas saa perusteellisen ja yksilöllisen opastuksen tuotevalikoimaan ennen ostopäätöksen tekoa. Haluamme pitää asiakkaamme tyytyväisinä. Jos et ole täysin tyytyväinen tuotteeseen, saat rahat takaisin, vaikka tuotetta olisi käytetty. Lisätietoja saat osoitteesta www.amway.fi tai numerosta (09) 5420 1800, josta saat lähimmän liikkeenharjoittajan tiedot.

Mette Hvistendahl Munch

Lehdistön yhteyshenkilö Corporate Affairs Manager Amway Scandinavia +45 2034 5131