essentials by ARTISTRY™ tarjoaa helpon ihonhoitorutiinin

Vauhdikas elämäntapa vaatii yksinkertaisen ihonhoitorutiinin. Amwayn myymä essentials by ARTISTRY™ on kehitetty erityisesti nuoren, rasvoittuvan ihon hoitoon. Sarja tuo nopean avun arvaamattomalle iholle. Mikään tuotekoostumuksista ei tuki ihohuokosia. Tarvitaan vain kolme helppoa vaihetta, jotta iho pysyy kirkkaana koko päivän. Sen takaavat erityisesti kehitetty talinmuodostusta hillitsevä koostumus ja laadukkaat ainesosat.

Vaihe 1:

Essentials Gel Cleanser– Hellävarainen, vesipohjainen ja öljytön geeli puhdistaa ihon syvältä ja tehokkaasti sekä poistaa meikin, epäpuhtaudet, ihohuokosia tukkivan lian ja liiallisen talin. Se tekee ihosta raikkaan ja puhtaan näköisen. Antioksidanttisia ja rauhoittavia ainesosia, kuten aloe veraa ja kurkkua sisältävä puhdistustuotteena ja kasvovetenä toimiva tuote hillitsee liiallista talinmuodostusta ja saa ihon näyttämään ja tuntumaan raikkaalta. Hinta: 21,70 EUR

Vaihe 2:

Light Lotion– Vedenkevyt öljytön emulsiovoide kosteuttaa ihoa kevyesti ja tasapainottaa ihon pinnan rasvaisuutta ja ehkäisee kiiltoa. Tämä kamomillaa ja talinmuodostusta hillitsevää sinkki-PCA:ta sisältävä emulsio kosteuttaa ihoa ja imee samalla liiallista talia ja saa ihon näyttämään hyvinvoivalta ja kiillottomalta. Hinta: 27,91EUR

tai

Moisture Cream– Täyteläinen mutta ei raskas macadamiaöljyä sisältävä voide ravitsee kuivaa ihoa tekemättä sitä rasvaisen tuntuiseksi. Tämä hajusteeton voide optimoi ihon kosteustasapainoa ja kosteuttaa ihoa pitkäkestoisesti. Hinta: 27,91 EUR

Vaihe 3:

Make-Up Removing Wipes– Kätevät, kertakäyttöiset puhdistuspyyhkeet poistavat meikin nopeasti ja helposti. Ne tepsivät myös pitkäkestoiseen ripsiväriin ja huulipunaan. E-vitamiinilla pinnoitetut pyyhkeet hoitavat ihoa eivätkä jätä iholle ylimääräistä rasvaa. Hinta: 11,94 EUR

Lue lisää: www.news.amway.fi

Lisätiedot ja tuotenäytetilaukset: Mette Hvistendahl Munch, Corporate Affairs Manager, Amway Scandinavia+45 2034 5131, mette.munch@amway.com

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• artistry
  • beauty
  • skincare
  • essentials
  • essentials by artistry
  • oily skin
  • teen skin

Artistrylyhyesti

ARTISTRY™ on maailman viiden myydyimmän, korkealuokkaisen ihonhoitomerkin joukkoon kuuluva tuotemerkki.* Vuonna 1958 yrittäjäpariskunnan lanseeraama Artistry™-tuotevalikoima sisältää ihonhoitotuotteita, jotka sisältävät uutta teknologiaa ja omia kasvipohjaisia ainesosia. Tuotteiden vaikutukset kohdistuvat sekä biologisiin että ympäristön aiheuttamiin ikääntymisen merkkeihin miehillä ja naisilla. Tuotevalikoima sisältää myös klassisia ja kausittaisia värikokoelmia kasvoille, silmille ja huulille. Ainutlaatuiset koostumukset ovat osoitus maailmanlaajuisesta tutkimus-, kehitys- ja laadunvarmistustyöstä, jota tekee yli 900 tutkijasta koostuva verkosto ja jota johtavat tieteelliset ja akateemiset neuvonantajat. Työn tavoitteena on avartaa käsitystä kauneudenhoidosta. Artistry™-tuotteita myy yli kolme miljoonaa Amwayn Liikkeenharjoittajaa yli sadassa maassa ja alueella.

AMWAY lyhyesti

Amway on johtava perheomistuksessa olevista kuluttajatuoteyrityksistä. Se myy yli 400:tä kauneudenhoidon, hyvinvoinnin ja kodinhoidon laatutuotetta yksinomaan itsenäisen myyjäverkostonsa kautta suoraan kuluttajille. Vuonna 1959 Yhdysvalloissa Adassa perustettu yhtiö toimii yli 100 maassa ja alueella, ja sen liikevaihto vuonna 2016 oli 8,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Amwayn parhaiten myyviä tuotemerkkejä ovat Nutriway™-vitamiinit, -kivennäisaineet ja -ravintolisät sekä Artistry™-ihonhoitotuotteet ja -värikosmetiikka.