Uudet lapsiystävälliset tuotteet suojaavat lapsesi kehoa

Nyt voit pestä lapsesi vaatteet ja hampaat hyvillä mielin.

Amwayn uusi SA8Liquid -pesuainetiiviste lapsille ja uudet Glisterkids -hampaidenhoitotuotteet on suunniteltu tarjoamaan parasta mahdollista suojaa sekä lapsille että ympäristölle.

Luonnolliset ainesosat pesevät lastenvaatteet puhtaiksi

Kun käytät SA8Liquid -pesuainetiivistettä lapsille (22,89 EUR), sinun ei tarvitse enää huolehtia vaatteissa olevista tahroista eikä ihoärsytyksestä lapsesi iholla.

SA8Liquid -pesuainetiiviste lapsille on dermatologisesti testattu, joten se on turvallinen vauvojen ja pienten lasten vaatteille. Pesuaine on myös biologisesti hajoavaa, eikä se sisällä väriaineita tai optisia kirkasteita.

Pesuaine sisältää luonnollisia ainesosia, kuten kookospähkinää ja fermentoitua viljaa. Tämä ainutlaatuinen koostumus tekee pyykistä pehmeää ja puhdasta – jopa 15-asteisessa vedessä.

Kookospähkinän pinta-aktiiviset aineet alentavat lian ja tekstiilien välistä jännitettä. Fermentoidun viljan luonnolliset entsyymit helposti ja nopeasti poistavat tahrat, mm. maito- ja vauvanruokatahrat. Kookospähkinän rasvahapot tekevät pyykistä myös ihanan pehmeää.

SA8Liquid -pesuainetiiviste lapsille ei sisällä eläinperäisiä ainesosia eikä sitä ole testattu eläimillä.

Suojaa kehittyviä hampaita

Kun lapsesi on saanut ylleen puhtaat, vastapestyt vaatteet, on aika puhdistaa maitohampaat Glisterkids -hammastahnalla – hampaiden harjaus voi olla hauska kokemus!

Uusi Glisterkids -hammastahna (4,59 EUR) on kehitetty yli 2-vuotiaille lapsille. Tämä hellävarainen, sokeriton geeli ehkäisee hampaiden reikiintymistä sekä puhdistaa ja suojaa maitohampaita fluorilla.

Hammastahnan ainutlaatuinen REMINACT™-koostumus todistetusti antaa hampaille välttämättömiä kivennäisaineita, kuten kalsiumia ja fosforia.

Helposti avattavassa putkilossa on iloinen Patches-pandakuvio, joka tekee hampaiden harjauksesta lapselle positiivisen ja hauskan kokemuksen.

Värikkäät ja lapsiystävälliset hammasharjat

Hammastahna on hyvä yhdistää uuteen Glisterkids oral care -hammasharjaan (11,47/4 EUR), jota on saatavilla useissa iloisissa väreissä ja jossa on pienille käsille kehitetty miellyttävä varsi.

Pyöreässä harjauspäässä on pehmeät harjakset hammaslääkärien suositusten mukaisesti. Harjauspään värimerkintä näyttää myös hammastahnan oikean määrän.

Hammasharja ei sisällä hormonitoiminnan häiriöihin usein liitettäviä yhdisteitä, kuten PVC (polyvinyylikloridi), BPA (bisfenoli A) tai ftalaatteja, joten voit levollisin mielin harjata lapsesi hampaita!

Tietoa AMWAY HOME-tuotesarjasta

SA8Liquid -pesuainetiiviste lapsille kuuluu AMWAY HOME™ -tuotesarjaan, joka on monivuotisen tutkimustyömme tulosta pyrkimyksessämme kehittää parhaita puhdistustuotteita, jotka luovat sinulle ja perheellesi terveellisemmän kodin ja ovat hellävaraisia ympäristölle.

Kaikki AMWAY HOME -tuotteet sisältävät ainutlaatuisen BIOQUEST FORMULA™-koostumuksen, jossa käytetään luonnon aktiivisia ainesosia ja joka takaa poikkeukselliset puhdistustulokset ympäristöä vahingoittamatta.

BIOQUEST FORMULA tarkoittaa, että:

Kaikki AMWAY HOME -tuotekoostumukset ovat biologisesti hajoavia.

Tiivistetyt AMWAY HOME -koostumukset sisältävät runsaasti aktiivisia ainesosia täyteaineiden ja veden sijasta, sillä haluamme tarjota vastinetta asiakkaidemme rahoille.

AMWAY HOME -tuotekoostumukset on testattu ihotautilääkärien valvonnassa[1] sen varmistamiseksi, että ne ovat ihoystävällisiä eivätkö aiheuta allergioita tai ihoärsytystä. SA8Liquid -pesuainetiiviste lapsille on viety askeleen pidemmälle ja sen koostumus lastenlääkärien testaama sen takaamiseksi, että tuote on hellävarainen lasten herkälle iholle.

Amway on yli 50 vuoden ajan tehnyt sinulle ympäristöystävällisiä tuotteita, mistä ovat todisteena tuotteidemme riippumattomat sertifioinnit. Sertifioinnin on myöntänyt muun muassa AISE Charter for Sustainable Cleaning(International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products), joka on teollisuuden alan virallinen eurooppalainen tiedottaja.

A.I.S.E. on sertifioinut tuotteemme ympäristön, sosiaalisten ja taloudellisten standardien osalta. Toimialan virallisena edustajana Euroopassa heidän hyväksyntänsä on tärkeä tunnustus kovalle työllemme tuottaa korkeatehoisia ja ympäristöä kunnioittavia puhdistustuotteita.

Lue lisää osoitteesta www.amway.fi

Lisätietoja ja tuotenäytteitä antaa:

Mette Hvistendahl Munch, Corporate Affairs Manager

Mette.munch@amway.com

+45 2034 5131

[1] AMWAY HOME™ -tuotteet testataan dermatologisesti aina kuin mahdollista. SA8™ Liquid -pesuainetiiviste lapsille on – kuten aiemmin todettiinkin – dermatologisesti testattu.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• sa8
  • detergent
  • glister
  • children
  • kids

Amway on yksi maailman johtavista suoramyyntiyrityksistä. Vuonna 1959 Yhdysvalloissa Adassa perustettu Amway toimii yli 100 maassa ja alueella, ja sen liikevaihto vuonna 2016 oli 8,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Amway on pyörittänyt menestyvää yritystoimintaa Euroopassa vuodesta 1973, ja se toimii tällä hetkellä 29 Euroopan maassa. Yrityksellä on yli 1 200 työntekijää Euroopassa. Amway Suomi aloitti toimintansa 1. heinäkuuta 1999, ja se on osa Amway Scandinaviaa. Amway Suomen toimipaikka sijaitsee Helsingissä osoitteessa Malminkaari 9 C, 00700 Helsinki.

Amwayn tuotteita jakelee yli 3 miljoonaa Amwayn liikkeenharjoittajaa, joista 250 000 toimii Euroopassa.