Uusi Apollo Sports -hotelli Fuerteventuralle: La Pared – Powered by Playitas

Ensimmäisen Apollo Sports hotellin avaamisesta Fuerteventuralla on kulunut jo 10 vuotta. Playitas Resort on ollut menestystarina avautumisestaan saakka, eikä tämäkään vuosi ole poikkeus. Aktiivilomat ja treenimatkat kasvattavat jatkuvasti suosiotaan, ja tämä näkyy myös Playitas Resortin tämän vuoden ennätyksellisessä asiakasmäärässä. Vastatakseen kasvavaan kysyntään, Apollo avaa Fuerteventuralle uuden Sports-hotellin, ja toivottaa matkailijat tervetulleeksi uuteen sporttiparatiisiin: La Pared – Powered by Playitas.

-Olemme ylpeitä saadessamme valikoimaamme tämän Fuerteventuran länsirannikon helmen. Hotelli sopii aktiivisille lomailijoille, surffareille ja treenimatkalaisille, jotka arvostavat uusia seikkailuja, aitoja elämyksiä ja laatua. La Pared – powerd by Playitas tarjoaa myös jotain hiukan extremempää, kuin aiemmat sporttihotellimme, iloitsee Apollo Travel Groupin Sports Manager Daniel Giray.

La Paredin pieni ja rauhallinen surffaajakylä tulee samaan uutta eloa Apollo Sports hotellin avaamisen myötä. Uuden hotellin treenitarjonnaasta huolehtivat Playitaksesta tutut kansaiväliset ohjaajat sekä pohjoismaisia kielillä palvelevat ApolloSports-ohjaajat. La Paredissa on mahdollista myös surffilajien harrastaminen – täällä voi treenata niin laine-, leija-, purje, kuin SUP-lautailua. Lisää vauhtia lajivalikoimaan tuovat motocross (enduro) sekä aavikkojuoksu, jota voi treenata läheisessä ja Parque Natural de Jandia –luonnonpuistossa.

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. Apollo Travel Group AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, sekä lentoyhtiö Novair, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel ja hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla. Apollo Travel Groupilla on 900 työntekijää ja n. 1 miljoona matkustajaa matkustaa Apollolla vuosittain.

Apollomatkoilla oli v. 2015 n. 50 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä.