Apomera.fi:n verkkokaupasta löytyy tuhansia terveystuotteita koko perheelle.

Apomera.fi nimittää uuden toimitusjohtajan

Terveystuotteita verkossa myyvä Apomera.fi nimittää uudeksi toimitusjohtajakseen Pekka Ketosen.

Ympäri Eurooppaa koronavirus on ohjannut yhä useamman kuluttajan verkkokaupan puolelle. Terveystuotteiden kysyntä verkossa on kasvanut ja tämä ilmiö tulee näkymään pandemian jälkeenkin. Apomera.fi:n myynnit ovat Suomessa nousseetkin 500% muutaman viimeisen viikon aikana ja yrityksestä on muodostumassa edelläkävijä Suomessa.

”Olen erittäin tyytyväinen päästessäni työskentelemään Apomera.fi:n toimitusjohtajana. Näen paljon potentiaalia pienessä, mutta nopeakasvuisessa yrityksessämme. Uudessa roolissani pääsen hyödyntämään aiempaa kokemustani sekä työskentelemään mielenkiintoisessa, suuren muutoksen kohtaavassa, markkinassa. Kuluttajakäyttäytymisen muutos tulee haastamaan niin meidät kuin kilpailijammekin ja me otamme mielellämme tämän haasteen vastaan”, sanoo Pekka Ketonen.

Apomera.fi:llä on laaja ja monipuolinen valikoima lukuisia tuotemerkkejä. Verkkokaupasta löytyviä tuotemerkkejä ovat muun muassa Vichy, Puhdas+, Jack Black ja Oral-B, joita myydään edulliseen hintaan.

”Pekan erinomainen historia nopeakasvuisten verkkokauppojen parissa ja hänen kokemuksensa muun muassa Hehkulla ja Ifolorilla tekevät hänestä juuri oikean henkilön tähän rooliin. Hän vie Apomera.fi:n seuraavalle tasolle.”, sanoo Magnus Jopevi, Apomera.fi:n hallituksen puheenjohtaja ja riskipääomayritys Renevation toimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Magnus Jopevi +46 70898 99 60, magnus.jopevi@renevatio.se

Pekka Ketonen +358 40 767 3319, pekka.ketonen@apomera.fi

Aiheet

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa. Valikoimasta löytyy tuhansia terveystuotteita, ihonhoitotuotteita ja apuvälineitä tunnetuilta tuotemerkeiltä.

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa.

Apomera.fi on laajan valikoiman verkkokauppa, joka myy terveystuotteita edullisesti. Verkkokaupasta löytyy tuhansia eri tuotteita lukuisilta tunnetuilta merkeiltä.

apomera.fi
Sorvaajankatu 15