Apomera.fi rikkoi ennätyksiä Black Fridayna

Apomera.fi rikkoi ennätyksiä Black Fridayna

Suomalainen terveys- ja hyvinvointituotteiden verkkokauppa Apomera.fi kasvaa nopeasti ja on viime kuukausina näkynyt sekä ulkomainonnassa että televisiossa. Black Fridayn, sekä koko Black Friday -viikonlopun aikana, Apomera.fi saavutti uusia korkeuksia sekä kaksi myyntiennätyspäivää.

Viimeisen kahden vuoden aikana Apomera.fi on kasvanut nopeasti Suomessa. PostNordin tuoreen tutkimuksen mukaan (E-commerce in Europe 2021) verkkokaupankäynti Suomessa on, korkeasta digitalisaatioasteesta huolimatta, tullut hieman jäljessä muihin Pohjoismaihin verrattuna. Koronaviruspandemian aikana verkkokaupankäynnin osuus on kuitenkin kasvanut Suomessa – kuukauden sisällä verkosta vähintään kerran ostavien ihmisten osuus, esimerkiksi, on kasvanut viime vuoden 49 prosentista 59 prosenttiin tänä vuonna.

- Ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet sekä apteekkituotteet ovat kolmanneksi ja seitsemänneksi isoimmat tuotekategoriat Suomen verkkokaupankäynnissä, joten laaja valikoimamme sekä kilpailukykyiset hintamme ovat olleet tärkeä osa menestyksemme reseptiä, kertoo Pekka Ketonen, Apomera.fi:n toimitusjohtaja.

- Viime vuonna Black Friday oli iso menestys, ja silti onnistuimme kasvattamaan myyntejämme yli 200 prosenttia viime vuoden Black Friday -myyntiin verrattuna. Etumme on, että olemme diginatiiveja, eli meillä ei ole kivijalkakauppaa tai muita perinteisen kaupan kuluja, joten pystymme tarjoamaan erittäin houkuttelevan tarjonnan suomalaiselle kuluttajalle, toteaa Pekka Ketonen.

Apomera.fi vaihtoi viime vuonna toimistoa sekä varastoa, ja etsii jo nyt uusia, isompia tiloja.

- Kaikki tapahtuu nyt todella nopeasti. Tiimimme kasvaa ja tuotemerkkien sekä tuotteiden määrä valikoimassamme kasvaa, joten luonnollisesti meidän täytyi aloittaa uusien tilojen etsiminen melkein heti viime muuton jälkeen, kertoo Pekka Ketonen.

Linkit:

www.apomera.fi

Lisätietoja yrityksistä:

Apomera.fi on terveyden ja hyvinvoinnin verkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman ensiluokkaisia tuotteita edullisesti, luotettavasti ja nopealla toimituksella. Verkkokaupan omistaa ruotsalaisen Apomera AB:n suomalainen sivuliike Apomera AB Filial i Finland (Y-tunnus 2679537-4). Toimistomme sekä varastomme sijaitsevat Herttoniemessä, Helsingissä.

Apomera AB on toiminut Ruotsissa vuodesta 2014 asti ja on Ruotsin lääkeviraston (Läkemedelsverket) valvoma verkkoapteekki. Yhtiön pääomistaja on pohjoismaisiin yrityksiin sijoittava Renevatio, jonka portfoliosta löytyy lukuisia menestyksekkäitä yrityksiä kuten Golfhäftet, Sporthyra ja Elly Pistol.

Aiheet

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa. Valikoimasta löytyy tuhansia terveystuotteita, ihonhoitotuotteita ja apuvälineitä tunnetuilta tuotemerkeiltä.

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa.

Apomera.fi on laajan valikoiman verkkokauppa, joka myy terveystuotteita edullisesti. Verkkokaupasta löytyy tuhansia eri tuotteita lukuisilta tunnetuilta merkeiltä.

apomera.fi
    Sorvaajankatu 15