Budbee-kotiinkuljetus nyt Apomera.fi:ssä

Budbee-kotiinkuljetus nyt Apomera.fi:ssä

Apomera.fi lisää toimitustapojaan ja tarjoaa nyt asiakkailleen kotiinkuljetuksen Budbee -yrityksen avulla. Asiakkaat saavat tilaamansa tuotteet suoraan kotiovelleen haluamaansa aikaan. Budbeen avulla tuotteiden toimitus sujuu nopeasti, helposti ja ympäristöystävällisesti.

Budbee on teknologiayritys, joka on erikoistunut innovatiivisiin ja joustaviin toimituspalveluihin. Yritys auttaa verkkokauppoja ratkaisemaan logistisia haasteita ja hoitaa niin sanotusti ”viimeisen kilometrin” toimituksen. Budbee on perustettu vuonna 2016 ja yritys tarjoaa toimituspalveluita jo Tanskassa, Suomessa, Ruotsissa ja Alankomaissa. Budbee toimittaa tuotteet suoraan kotiovelle asiakkaan toivomaan aikaa. Asiakas saa myös valita toimitustavan; kuljettaja voi jättää paketin kotioven eteen, soittaa ovikelloa tai koputtaa.

”Me apomera.fi:llä uskomme, ettei asiakaskokemus pääty kassalle, vaan tuotteiden onnistunut toimitus on osa positiivista asiakaskokemusta verkkokaupoissa. Pandemian aikana on hyvä välttää ylimääräistä liikkumista ja kotiinkuljetus takaa turvallisen toimituksen asiakkaillemme. Haluamme tarjota parhaan mahdollisen toimituskokemuksen ja uskomme sen tapahtuvan Budbeen avulla.”

• Pekka Ketonen, apomera.fi:n toimitusjohtaja

Aiheet

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa. Valikoimasta löytyy tuhansia terveystuotteita, ihonhoitotuotteita ja apuvälineitä tunnetuilta tuotemerkeiltä.

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa.

Apomera.fi on laajan valikoiman verkkokauppa, joka myy terveystuotteita edullisesti. Verkkokaupasta löytyy tuhansia eri tuotteita lukuisilta tunnetuilta merkeiltä.

apomera.fi
Sorvaajankatu 15