Laadukkaat tuotevideot nyt apomera.fi:n verkkosivuilla.

Tiedote -

Verkkokauppa apomera.fi:n digitaalinen laajentuminen – modernin asiakaskokemuksen luominen

Apomera.fi:n visio on tulla johtavaksi terveystuotteita myyväksi verkkokaupaksi. Vision toteuttaminen vaatii parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen luomisen, monipuolisen valikoiman esille tuomisen mielenkiintoisella tavalla sekä jatkuvan kommunikoinnin mahdollisten kuluttajien kanssa.

Apomera.fi lähtee nyt rakentamaan uudenlaista, modernia asiakaskokemusta yhdessä Phyronin kanssa. Phyron on ruotsalainen SaaS-palveluita tuottava yritys, joka on juuri saapunut suomalaisille markkinoille. Yrityksen tekoälyyn perustuvan videojärjestelmän avulla Phyron automatisoi tuhansia tuotevideoita apomera.fi:n tuotteista. Videoita pystyy käyttämään niin verkkokaupassa kuin sosiaalisen median julkaisuissakin.

”Olemme hyvin innoissamme yhteistyöstä apomera.fi:n kanssa. Yhdessä pystymme luomaan asiakaskokemuksen, joka pystyy vastamaan nykypäivän tarpeita. Samaan aikaan kasvatamme tietoisuutta apomera.fi:stä ja yritys voi toimia johtavana esimerkkinä suomalaisessa verkkokaupankäynnissä.”
- Sofia Andersson, Phyronin Customer Success Manager

Videoissa verkkokaupan tuotteet ovat sijoitettuna 3D-ympäristöön, joka antaa katsojalle mahdollisuuden nähdä tuotteet mahdollisimman aidossa ympäristössä. Yhdessä tuotekuvien ja tuoteselostusten kanssa videot luovat kokonaisvaltaisen kuvan apomera.fi:n laajasta ja monipuolisesta tuotevalikoimasta.

”Me haluamme ilmaista mistä apomera.fi:stä on kyse muutamassa sekunnissa. Samaan aikaan pystymme näyttämään jokaisen tuotteen viehättävällä, uudenlaisella ja silmiinpistävällä tavalla. Suomalaiset kuluttajat vaativat tasokkaampaa verkkoasiakaskokemusta ja voin ylpeänä todeta, että olemme ensimmäisten joukossa tässä kehityksessä.”
- Pekka Ketonen, apomera.fi:n toimitusjohtaja

Aiheet

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa. Valikoimasta löytyy tuhansia terveystuotteita, ihonhoitotuotteita ja apuvälineitä tunnetuilta tuotemerkeiltä.

Apomera.fi on terveystuotteita edullisesti myyvä verkkokauppa.

Apomera.fi on laajan valikoiman verkkokauppa, joka myy terveystuotteita edullisesti. Verkkokaupasta löytyy tuhansia eri tuotteita lukuisilta tunnetuilta merkeiltä.

apomera.fi
Sorvaajankatu 15