ARE Sponssi 30:lle tukikohteelle – seuraavat valinnat syyskuun lopussa

ARE Sponssi 30:lle tukikohteelle – seuraavat valinnat syyskuun lopussa

ARE Sponssi on yhtiömme vuoden 2022 loppupuolella käyttöön ottama vastuullinen sponsorointiohjelma. Tuettavat kohteet valitaan urheilun, kulttuurin, tieteen, ympäristöstä huolehtimisen tai muun yhteiskunnallista hyvinvointia edistävän toiminnan parista.

ARE Sponssi -valinnoissa painotetaan lasten ja nuorten liikuntaharrastuksia ja hyvinvointia. Valinnat tehdään kolmesti vuodessa: tammikuussa, toukokuussa ja syyskuussa. Ohjelmaan valittiin tammikuun ja toukokuun lopussa yhteensä 30 tukikohdetta, joista valtaosa edusti nuorisourheilua. Nuorisourheilun lisäksi ARE lähti tukemaan muutaman arelaisen tavoitteellista harrastamista.

”Valittavat tukikohteet ovat merkityksellisiä sekä ARE:n liiketoiminnan, että vastuullisuustavoitteidemme kannalta. Kaikissa yhteistyö- ja sponsorointikohteissamme lähtökohtana on vastuullisen huomisen luominen meille kaikille. Liikkumisen lisäämisellä on tutkitusti myönteisiä vaikutuksia nuorten terveyteen ja fyysiseen kuntoon, mielen hyvinvointiin, opiskelu- ja työkykyyn sekä yhteisöllisyyteen.” ARE:n brändi- ja viestintäpäällikkö Maiju Nupponen kertoo.

ARE Sponssi -ohjelmaan on jatkuva haku. Seuraavat valinnat tehdään syyskuun lopussa, joten kannattaa siis hakea mukaan are.fi-sivustomme kautta: ARE Sponssi - ARE

Alkuvuoden 2023 ARE Sponssi -ohjelmaan valitut:

Lumo Novelia, Joukkuevoimistelu
Yleisurheilija Rauha Rajainmäki
Tappara U11, Jääkiekko
Tampereen Hiihtoseuran nuorten valmennus, Maastohiihto
Ylivieskan kuula, Pesäpallo
Sepsi -78 2015-pojat, Jalkapallo
Seinäjoen Peliveljien salibandyjoukkue P12, Salibandy
Siilinjärven EsaB, Koripallo
Ponkilan Pantterit, Jalkapallo
Haulikkoampuja Otto-Ilmari Kutila