Vastuullinen talotekniikka-alan suunnannäyttäjä

Vastuullinen talotekniikka-alan suunnannäyttäjä

Lue toiminnan kehittämisestämme vuoden 2018 vuosikertomuksesta ja vastuullisuuskatsauksesta.

Viime vuonna saimme olla mukana monissa hienoissa hankkeissa ja pääsimme kehittämään kiinteistöjen energiatehokkuutta ja viihtyisyyttä. Olemme koonneet vuoden 2018 vuosikatsaukseen vastuullisuusosion, jonka tavoitteena on jakaa käytännönläheistä tietoa vastuullisuustyöstämme.

- Kehitämme toimintaamme jatkuvan parantamisen periaatteen mukaisesti. Meille on tärkeää henkilöstön hyvinvoinnin ja korkean laadun lisäksi kiinteistöjen elinkaaren hallinta ja ympäristön hyvinvointi. Vastuulliseen toimintatapaamme kuuluu, että teemme luvatut asiat kerralla oikein ja sovitun aikataulun mukaisesti. Tämä on ainoa kestävä tapa myös ympäristön kannalta, kertoo Aren toimitusjohtaja Heikki Pesu.

Tutustu viime vuoden lukuihin, asiakastarinoihin sekä strategia- ja vastuullisuustyöhömme osoitteessa: vuosikatsaus.are.fi
tai lataa pdf-tiedosto.

Annual Review and responsibility report 2018 in English.