Terveiset uudistetusta ja modernista biotekniikan laboratoriosta

Genomill Health pääsi vuoden alussa muuttamaan uusiin toimi- ja laboratoriotiloihin, jotka Rakennustoimisto Laamo remontoi. Projekti aloitettiin marraskuun alussa ja se kesti noin kaksi kuukautta. Rakennustoimisto Laamolle laboratoriotilan remontointi oli kiinnostava haaste.

Laboratoriotilojen rakentamisessa piti ottaa huomioon erilaisia asioita, kuten tilojen toimivuus, turvallisuus sekä käyttäjien vaatimukset ja toiveet. Rakennusvaiheessa otettiin huomioon myös ekologisuus. Jätteiden lajittelua tehostettiin ja vanhat materiaalit kierrätettiin ja otettiin talteen mahdollista uusiokäyttöä varten. Laboratorion lopputulos on moderni, ja ikkunoista avautuva upea maisema Turun ”yläilmoissa” on omaa luokkaansa.

Genomill logo toimistolla

Uusin tiloihin astuessa katse kiinnittyy heti isoon viherseinään, joka on balsamoitua sammalta. Skandinaavinen teema jatkuu toimiston joka puolella, ja tilat ovat nyt yhtenäiset ja toimivat. Tiloissa käytettiin mm. puurimoitusta, joka oli asiakkaan toive ja sopii heidän brändiinsä.

"Yhteistyö sujui mutkattomasti ja tiloista tuli toimivat ja käytännölliset. Projekti pysyi aikataulussa ja pääsimme muuttamaan uusiin toimitiloihin sovitussa ajassa. Olemme todella tyytyväisiä lopputulokseen sekä yhteistyöhön Laamon kanssa.”
- Toimitusjohtaja Kalle Koskinen, Genomill

Katso video uusista tiloista Arjasmaa Yhtiöiden Instagramista: @arjasmaa