Rakennus Oy Isotalo osaksi Arjasmaa Yhtiöt -konsernia

Arjasmaa Yhtiöt Oy on ostanut arvostetun helsinkiläisen rakennusliikkeen Rakennus Oy Isotalon osake-enemmistön. Arjasmaa Yhtiöt Osakeyhtiöön kuuluvat entuudestaan Rakennustoimisto Laamo Oy sekä Rakennusliike Kemppe Oy. Kaikki yritykset jatkavat omina yrityksinään, ja yritysten nykyiset projektit ja asiakassuhteet jatkuvat entisellään.

Rakennus Oy Isotalon toimitusjohtaja Ilkka Isotalo ja tuotantojohtaja Hannu Riitala jatkavat yrityksen palveluksessa, Ilkka Isotalo myös osakkaana.

Vuonna 1994 perustettu Rakennus Oy Isotalo tunnetaan vaativien toimisto- ja liiketilojen muutostöiden sekä teollisuuden hankkeiden toteuttajana. Yhtiön toiminta on viime vuosina ollut kasvussa. Yrityksen kuluvan tilikauden liikevaihto on noin 17 miljoonaa euroa, ja se työllistää 11 henkilöä.

Toteutuneella yrityskaupalla Rakennus Oy Isotalo haluaa jatkaa laadukasta ja osaavaa rakentamista suuremmalla omistuspohjalla. Yhtiön tavoitteena on laajentaa liiketoimintaansa ja pal­velujaan uusille alueille ja asiakasryhmille sekä kehittää ja tehostaa toimintaansa. Laadukkaan rakentamispalvelun tarjoaminen ja toteuttaminen asiakkaalle on yrityksen tärkeimpiä tehtäviä.

Yhdessä avoimen rakennuskulttuurin puolesta

Yrityskaupan myötä Rakennus Oy Isotalo, Rakennusliike Kemppe Oy ja Rakennustoimisto Laamo Oy pystyvät entistä paremmin vastaamaan rakennusalan muuttuviin haasteisiin. Arjasmaa Yhtiöiden alla yritykset voivat monipuolisemmin tarjota erilaisia rakennushankkeita ja kokonaisratkaisuja Turun ja Helsingin talousalueilla. Yrityksiä yhdistää paitsi vahva osaaminen myös jaettu arvomaailma: avoin rakentamisen kulttuuri ja läpinäkyvyys nyt ja tulevaisuudessa.

Arjasmaa Yhtiöt Oy:n alla yhtiöt hakevat parhaiden käytäntöjen sisäistämistä ja joidenkin toimintojen yhdistämistä. Toteutuneen kaupan myötä Arjasmaa konsernin liikevaihto nousee yli 40 miljoonaan euroon, ja se työllistää yli 80 rakennusalan ammattilaista. Yhtiön tavoitteena on olla paras rakennuspalveluratkaisu kaikkiin rakennusalan hankkeisiin.

• Rakentaminen, kiinteistö

• yrityskauppa
  • arjasmaa yhtiöt

Laadukas rakentaminen ei ole itsestäänselvyys. Se on vuosikymmenten kehityksen ja kasvun tulos – yrityksemme kestävä taidonnäyte. Kun laatu kohtaa luovuuden, on tuloksena ammattitaidolla rakennettuja tiloja ja koteja. Ne me allekirjoitamme reilusti omalle nimellämme. Se on laadun tunnus.

Arjasmaa on erikoistunut rakentamaan esteettisiä ja toimivia tiloja ja koteja, jotka kestävät aikaa ja käyttöä. Arjasmaa Yhtiöt Oy työllistää yli 80 rakennusalan ammattilaista ja sen liikevaihto on yli 40 miljoonaa euroa.

Jani Pesonen

Toimitusjohtaja Rakennus Oy Isotalo +348 50 521 6447