Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2021!

Olemme Arja Tiili Dance Companyssa kiitollisia siitä, että olemme saaneet olla terveinä ja kehittää Break the Fight! Taide- ja kulttuuripalvelua eteenpäin vuoden 2020 aikana koronasta huolimatta. Siirryimme lennosta etätyöhön 16.3. ja siirsimme kaikki koulu- ja nuorisotalotoiminnot sähköisiksi.

BTF- koulukiertueemme on siirretty suosiolla ensi vuoden puolelle. Olemme kuitenkin iloisia, että saimme järjestettyä esityksiä koulukiertueteokselle Break the Fight - Inclusion! niin Vesalan peruskoululle kuin Stoan kulttuuritalolle syyskuussa 2020.

Helsingin KuVa- lautakunnan rahoittamaa 3-vuotista Break the Fight! BTF- Mahdollisuus kuulua- hanketta 2018-21 on voitu viedä eteenpäin niin etä- kuin lähitoimintoina Itä-Helsingin kouluilla ja nuorisotaloilla.  Hankkeeseen nivottu tieteellinen seuranta- ja arviointitutkimus Kohti nuorten kestävää hyvinvointia Itä-Helsingissä ja sen näkökulmatekstit löytyvät Nuorisotutkimusseuran ja Break the Fightin nettisivuilta.

Voimme iloita niin tästä kuluneesta vuodesta kuin viime vuonna tehdystä työstä ja saavutetuista nuorista ja aikuisista toiminnassamme. Vuonna 2019 Break the Fight lyh. BTF-toiminnassa olemme saavuttaneet nuoria työpajatoiminnan kautta 1567, katsojia 5940 ja kaikki saavutetut ovat yhteensä 7507.

Ruuti budjetin tiedonkeruun (jota tehty kiertämällä kouluissa) ja BTF:n yhteistyön avulla on tavoitettu 1798 nuorta. 1.1.-31.12.2019 välisellä ajalla on yhteensä nuoria tavoitettu 3365 ja katsojia 5940, kaikki tavoitetut ovat yhteensä 9305 henkeä.

Toivomme, että tulevan vuoden aikana pääsemme jälleen esiintymään ja tekemään kasvotusten niin taidetta kuin taidekasvatusta teidän kanssanne. Olemme jälleen työn touhussa 15.1.2021 alkaen.

Toivomme myös kaikille teille terveyttä, onnea ja iloa vuodelle 2021!

Nyt lepoa ja rauhoittumista jouluun sekä voimia uuteen vuoteen 2021.

• graffiti
  • hip hop