Hyvää kesää kaikille! Palaamme jälleen elokuussa kesätauolta.

Break the Fight! kiittää kuluneestä keväästä ja kesästä kaikkia lapsia ja nuoria sekä yhteistyökumppaneitamme. Haluamme koko BTF-tiimin voimin kiittää teitä kaikkia, että olette urheasti selvinneet melkoisen raskaasta koronakeväästä. Nyt on aika hengähtää. Nautitaan kesästä, auringosta ja hetkistä. Pyritään näkemään jotain kaunista kaikissa kesän hetkissä.

Kevään 2021 aikana olemme toimineet koululaisten arjessa mukana BTF-kummikouluillamme Kontulan ala-asteella ja Vesalan peruskoululla BTF- taidekummien kanssa. Olemme vieneet BTF-kurssi- ja iltapäiväkerhotoimintaa kummikouluille sekä työpajatoimintaa Kallahden ja Luupin nuorisotaloille.

Olemme yhdessä koulujen oppilaiden ja henkilökunnan kanssa työstäneet koulujen yhdenvertaisuus ja tasa-arvosuunnitelmia sekä pohtineet keinoja koulukiusaamisen vastaisiin toimiin. Jatkamme syksyllä samoilla kummikouluillamme taidekummien kanssa.

Kesäkuussa 2021 olemme järjestäneet Stoan aukiolla ja Annantalon kesänäyttämöllä hiphop- elementtien kesäsessareita lapsille ja nuorille sekä esittäneet Break the Fight-Inclusion! esitystä.

Olemme kutsuttuja esiintymään VanDance festivaalille 11.9. Break the Fight-Inclusion! teoksen kanssa.

Helsingin kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan rahoittama Break the Fight! BTF- Mahdollisuus kuulua- hanke 2018-2021 on loppusuoralla. Syksyllä on tiedossa vielä hantetoimintoja kouluilla ja nuorisotaloilla sekä Break the Fight! BTF- hip hop tapahtuma nuorille Stoassa 15.9., jolloin myös hankkeessa valmistettu BTF- käsikirja julkaistaan.

Tarjoamme myös Suomen mallin harrastetunteja eri kouluille syksyllä 2021.

Nyt on aika ansaitulle levolle.

Nähdään jälleen elokuussa!

• Tapahtumat

• arja tiili
  • arja tiili dance company