Break the Fight! BTF- Get 2 Gether- Nuorten hip hop- tapahtuma Stoassa 18.9.2020

Break the Fight! BTF- Get 2 Gether! hip hop- tapahtuma perjantaina 18.9.2020 Stoassa klo 9:30-13:15.

Tapahtumassa mukana houstaamassa ja esiintymässä tubetähti Seksikäs Suklaa ja Vesalan oma kasvatti räppäri Hassan Maikal. Ohjelmassa on työpajoja hip hop- kulttuurin kaikista lajeista eli nuoret saavat testaja breikkausta, dj-hommia, räppäystä ja graffitia eri pop up-työpajapisteillä BTF- taideohjaajien ohjauksessa.

BTF-taideohjaajat myös esiintyvät ja BTF-kurssinuoret esiintyvät omilla tuotoksillaan. Luvassa breikkiringittelyä, open mic, graffiti corner, meet & greet ja upeeta musiikkia.

Ohjelmassa on myös uusi tanssiesitys Break the Fight - Inclusion! jossa tanssii maailmallakin palkittu ja mm. Flow Mo Crewistä tunnettu breikkari Taija "T-Flow" Hinkkanen sekä tanssin ja musiikin moniosaaja BTF- taideohjaaja Lauri "Laxa" Peltonen, beatboxauksesta vastaa BTF-taideohjaaja Isku eli Jere Pehkonen ja uuden koulukiusaamisen vastaisen tunnusbiisin esitykseen on tehnyt BTF-kisälli Teddy eli Mahmud al Mehsen. Esityksessä tanssivat myös Vesalan pk:n 6. luokalta BTF- breikkarit Aksu, Noel ja Keiko. Ohjauksesta vastaa koreografi ja BTF- toiminnan johtaja Arja Tiili.

DJ:nä tapahtumassa toimii breikkarinakin tunnettu Flow Mo Crewin ja Saiffan perustaja Jussi Sirviö eli DJ Focus. Ammattibreikkareina ringgitelemässä mm. b-boyt Gust ja Vicious.

BTF- taideohjaajamme luotsaavat tapahtumaa eli Emilia Neuvonen (räppilyriikat), Santeri Karttunen (graffiti/ koordinointi), Lauri Peltonen (breikkaus), Jere Pehkonen (dj/beatboxaus), Pia Liski (vastaava tuottaja sekä Arja Tiili (Break the Fight! toiminnan johtaja).

Tänä vuonna korona-tilanteen takia tapahtuma pidetään suljettuna tilaisuutena vain Itäkeskuksen peruskoulun 7. luokille.

Yhteyhenkilöt:

Arja Tiili, BTF- toiminnan johtaja, p. 050-375 67 28 arja@arjatiili.fi

Pia Liski, vastaava tuottaja, p. 040-737 3235, tuottaja@arjatiili.fi

Yhteistyössä: Nomads festival/ Kassandra ry, Stoa ja Arja Tiili Dance Company/ Intomieliset ry.

• focus
  • b-boy vicious
  • victor sono
  • räppilyriikat

Arja Tiili Dance Company on koreografi, tanssitaiteilija Arja Tiilin johtama tanssiryhmä, joka tuottaa laadukkaita, omalaatuisia, rohkeita ja yhteiskunnallisesti kantaaottavia teoksia ja työpajoja. Break the Fight! - toiminnassamme taide tukee nuorten osallisuutta, koulukiusaamisen käsittelyä sekä hakeutumista uusien harrastusten pariin. Break the Fight! - toiminta tarjoaa lapsille ja nuorille mahdollisuuksia toteuttaa itseään ja vahvistaa itsetuntoaan katukulttuurin avulla.

Tällä hetkellä toimimme Itä-Helsingin kouluilla ja nuorisotaloilla Helsingin Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan myöntämän 3-vuotisen hankerahoituksen turvin. Break the Fight! BTF- Mahdollisuus kuulua #BTFItaHelsinki 2018-2021.