Arom-dekor Kemi OY kasvaa ja vahvistaa organisaatiota  Suomessa kolmella uudella työntekijällä

Uutinen -

Arom-dekor Kemi OY kasvaa ja vahvistaa organisaatiota Suomessa kolmella uudella työntekijällä

”Olemme olleet kahden vuoden ajan Suomen markkinoilla ja vahvistamme nyt Arom-dekor Kemi OY: norganisaatiota kahdella vahvalla pelaajalla myyntipuolella ja erittäin kokeneella tuotantopäälliköllä. Ottaen huomioon vallitsevat olosuhteet ympäri maailmaa, tunnemme olevamme erittäin onnellisia, ylpeitä ja nöyriä siitä, että meillä on mahdollisuus kasvaa nyt” sanoo Arom-dekor Kemi OY: n pääjohtaja Dainius Pupinis.

”Olemme olleet kahden vuoden ajan Suomen markkinoilla ja olemme sijoittaneet paljon resursseja AdBlue®-tuotannon käynnistämiseen ja varastoomme Kouvolassa. Nyt meillä on vahva joukkue paikalla ja koemme, että Arom-dekor Kemillä on olemassa ilmeinen paikka Suomen markkinoilla. Tavoitteemme on kasvaa ja saada uusia markkinaosuuksia. Tämä koskee sekä AdBlue®: tä sekä muita ajoneuvokemikaaleja. Markkinoimme AdProLine®- tuotemerkillämme glykolit, rasvanpoistoaineet, tuulilasin pesunesteet sekä muut pesutuotteemme. Arom-dekor Kemi on hiljattain kehittänyt kokonaisen sarjan tuotteita, jotka on erityisesti keskittyneet automaattisiin autonhoitojärjestelmiin, kysyntää on ollut pitkään”, Dainius kertoo.

”Meillä on ilo toivottaa Jari Makkonen, Mikko Laine ja Sami Teittinen tervetulleeksi suomalaiseen Arom-dekor Kemi organisaatioon. Jari, Mikko ja Sami palvelevat muun suomalaisen tiimin kanssa uusia ja vanhoja asiakkaita Suomen markkinoilla”, Dainius lopettaa.