Johanna Ohlsson

Toivotamme Johanna tervetulleeksi Arom-dekor Kemi kemistiksi

Johanna Ohlsson on koulutukseltaan molekyylibiologi ja hän on työskennellyt vuosia kemistinä analyysilaboratorioissa. Johanna tulee työskentelemään yhdessä Bo Josefsson, Arom-dekor Kemin kemisti ja ympäristökoordinaattori ja Magnus Kämpe, Arom-dekor Kemin MSc-kemianinsinööri kanssa ympäristön, kemian ja laatuun kuuluvien työtehtävien parisisa. Tämä on laaja alue, joka sisältää ympäristökysymykset, ympäristöluvat / -raportit, reseptit, käyttöturvallisuustiedotteet ja erityyppiset tuotekysymykset.

Laadun alla ovat hallintojärjestelmät, reklamaatiot, laatukysymykset ja tarkastukset, jotka kuuluvat myös tämän kolmikon vastuuseen. Johanna on viimeksi työskennellyt Eurofins yhtiössä, jossa hän työskenteli laboratorioissa ryhmänjohtajana. Tervetuloa Arom-dekor Kemi Oy:lle Johanna!