Arom-dekor Kemi julkaisee uuden pesutuote sarjan ajoneuvojen pesuun, Proline

Arom-dekor Kemi julkaisee uuden pesutuote sarjan ajoneuvojen pesuun, Proline

Arom-dekor Kemi lanseeraa nyt uuden sarjan ajoneuvojen pesuun. Proline tuotesarja on kehitetty erityisesti optimoimaan pesutuloksen riippumatta siitä, tapahtuuko pesu automaattisessa pesulaitoksessa tai manuaalisesti.

"Arom-dekor Kemi anseraa uuden tuoteperheen ajoneuvojen pesuun. Proline tuoteperhe on erityisesti kehitetty optimoimaan pesutulosta riippumatta siitä, tapahtuuko pesu automaattisessa pesulaitoksessa tai manuaalisesti. Työskentelemme jatkuvasti tuotekehityksen kanssa, ja keskitymme pääasiassa kahteen asiaan prosessin aikana, tuotteen tehokkuuteen ja ympäristöön. Emme ole koskaan luopuneet tuotteen ominaisuuksista ja siitä vaikka ympäristönäkökohdat ovat toisessa mittakaavassa, joka tekee kaiken haastavaksi”, sanoo Magnus Kämpe, yrityksen kemian insinööri , joka on tuotteiden ”isä”.

”Näemme tämän tyyppisten tuotteiden lisääntyneen kysynnän markkinoilla ja siksi olemme investoineet paljon resursseja tuotteidmme valmistamiseen. Proline-sarja sisältää matala-aromaattisen kylmärasvanpoistajan Proline- Degreaser, kaksi mäksistä rasvanpoistajaa Proline Clean ja Proline Foam, harjashampoo Proline Brush ja kuivatussaine Proline Rinsen. ”Tuotteet ovat Joutsenmerkittyjä tai Ruotsin luonnonsuojeluliiton luettelossa, lukuun ottamatta Proline Rinse -tuotetta”, kertoo Herman Bruno, yrityksen myyntipäällikkö.