Alma Portuguesa 1 litran muovipullossa

Uutuuspunaviini Portugalista nyt Alkossa: Alma Portuguesa

HELSINKI, 23.10.2023 – Arvid Nordquist ylpeänä esittelee uuden tulokkaansa Alkon punaviinien valikoimaan, Alma Portuguesan. Tämä keskitäyteläinen, keskitanniininen ja punamarjaisa viini istuu loistavasti suomalaisen kuluttajan suuhun.

Alma Portuguesa on valmistettu rakkaudella ja intohimolla Portugalissa. Tämä mehevä viini on herkullisen aromaattinen, ja todella hurmaa makunystyrät. Maun hillomaistakin marjaisuutta ja kypsää kirsikkaisuutta säestää tammen vaniljainen lämpö. Lisäksi viiniä täydentää kevyt mausteisuus ja raikas herukkaisuus.

Uusi Alma Portuguesa tulee ympäristövastuullisessa muovipullossa, joka edustaa Arvid Nordquistin sitoutumista kestävään kehitykseen ja ympäristöystävällisyyteen. Muovipullon hiilijalanjälki on merkittävästi perinteistä lasipulloa pienempi.

Viinin tuottaja José Maria da Fonseca on Arvid Nordquistin pitkäaikainen yhteistyökumppani. José Maria da Fonseca on valmistanut viinejä ammattitaidolla jo vuodesta 1834, lähes 200 vuoden ajan. Alman rypäleet on poimittu Alentejon viinialueelta, joka sijaitsee Algarven ja Lissabonin välissä ja kattaa jopa 30 % Portugalin pinta-alasta. Viini on kolmen rypäleen sekoitus, se on valmistettu Trincadeira-, Aragonez- ja Syrah-lajikkeista. Viinin nimi Alma Portuguesa tarkoittaa portugalilaista sielua (alma = sielu).

Alma Portuguesa on todella ihastuttava viini, joka edustaa Portugalin viinikulttuurin uusia tuulia. Tämä viini tarjoaa suun täydeltä suomalaisten rakastamaa kypsää marjaisuutta. Sen hento makeus kesyttää viinin toimimaan yhtä hyvin seurustelujuomana kuin vaikkapa voimakkaasti maustettujen itämaisten ruokien kumppanina, sanoo tuotepällikkö Tomas Salmi. Hän kehottaa kokeilemaan viiniä myös joulupöydän makujen kanssa!

Tuotekuvaus:

- Pehmeä, keskitanniininen punaviini
- Makunystyröitä hellivät runsas boysenmarjaisuus ja kypsät kirsikkaiset aromit
- Kevyen mausteinen ja herukkainen jälkimaku
- Laatuluokitus Vinho Regional Alentejano
- Kestävä ja ympäristövastuullinen 1 litran muovipullo

Arvid Nordquist haluaa tarjota suomalaisille korkealaatuisia ja ympäristövastuullisia viinejä. Alma Portuguesa istuu strategiaamme täydellisesti. Tämän uuden tuotemerkin myötä esittelemme suomalaisille uuden, jännittävän ja kohtuuhintaisen punaviinin, jota ei muualta löydy.

Lisätietoja:

Alkon tuotenumero 491308

Hinta 11,98€ 1L muovipullo

Kirjoittaja generoi tekstin osittain tekoälyllä ja tarkisti sekä muokkasi sisällön.

Arvid Nordquist Viini - makuelämyksiä ja laatua

Lue lisää osoitteesta www.arvidnordquist.fi.

Tiina Järvikangas

Lehdistön yhteyshenkilö Tuotepäällikkö Viinit +358 40 5873557

Laadukkaita viinejä ja muita juomia

Arvid Nordquist Viini - makuelämyksiä ja laatua
Arvid Nordquist Viini on vuonna 1884 perustetun ruotsalaisen perheyrityksen Arvid Nordquist HAB:n suomalainen tytäryhtiö. Arvid Nordquist on perustamisestaan lähtien keskittynyt hyviin makuelämyksiin ja laadukkaisiin tuotteisiin. Meille laatu ei tarkoita vain keskittymistä tämän päivän toiveisiin ja tarpeisiin, vaan haluamme ottaa vastuuta myös huomisesta. Laajaan juomavalikoimaamme pääsevät vain Arvid Nordquistin aistinvaraiset vaatimukset täyttävät tuotteet. Tavoitteenamme on, että kaikki juomavalikoimamme tuotteet tulisi tuottaa mahdollisimman ympäristöystävällisesti laadusta tinkimättä. Arvid Nordquistin valikoima sisältää juomatuotteiden lisäksi omassa paahtimossamme paahdettua kahvia, elintarvikkeita, ja vuodesta 2016 lähtien myös non-food-tuotteita. Pohjoismaiden 286 työntekijäämme työskentelevät tavoitteenaan tarjota parhaat makuelämykset ja tuotteet - samalla kun teemme kaikkemme ihmisten olosuhteiden parantamiseksi ja ympäristö- ja ilmastovaikutusten minimoimiseksi. Sitä on mielestämme hyvä laatu. Lue lisää osoitteesta www.arvidnordquist.fi.

Arvid Nordquist Viini
Valimotie 1 A, 5.krs