SMS Audio™ esittelee uuden valikoiman Limited Edition -värejä

Kuusi uutta väriä saatavilla langallisiin, korvan päälle tuleviin STREET by 50 -sankakuulokkeisiin

SMS Audio, LLC, Curtis “50 Cent” Jacksonin omistama, johtava kuulokkeiden ja niiden lisävarusteiden valmistaja, lanseeraasi tänään uuden, jännittävän tuotesarjan: valikoiman Limited Edition -värejä, jotka ovat saatavilla ainoastaan langallisiin, korvan päälle tuleviin STREET by 50 -sankakuulokkeisiin. Uusi tuotesarja seuraa aiemmin menestyksellisesti lanseerattua Limited Edition -mallistoa, joka oli saatavilla langallisiin, korvan ympärille tuleviin STREET by 50 -sankakuulokkeisiin. Uusien, langallisten STREET by 50 -sankakuulokkeiden vähittäismyyntihinta on € 189,95 ja ne ovat saatavilla seuraavissa, upean kiiltävissä metalliväreissä: tummansininen, vihreä, oranssi, vaaleanpunainen, punainen ja turkoosi.

Taitettavan, kompaktin rakenteen, irrotettavan johdon sekä tukevan säilytyskotelon ansiosta STREET by 50 -sankakuulokkeet sopivat täydellisesti niin kadulla kuin matkoillakin käytettäväksi, joten musiikki
kulkee aina helposti mukana. Erittäin pehmeiden ja korvan muodon muistavien OVALFIT-korvatyynyjen ansiosta lempimusiikista voi nauttia tuntikausia putkeen. STREET by 50 -sankakuulokkeiden 40 mm:n ammattilaistason elementit tarjoavat kuuntelijalle parasta studiotasoista
ääntä. Lisäksi passiivinen melunvaimennus varmistaa, että musiikki toistuu sellaisena, kuin se on tarkoitettukin.

“SMS Audio pyrkii aina tarjoamaan faneilleen parhaan mahdollisen kuuntelukokemuksen,” kertoo 50 Cent, SMS Audion toimitusjohtaja. “Tarjosimme aikaisemmin Limited Edition -värejä korvan ympärille tuleviin langallisiin STREET by 50 -sankakuulokkeisiin, ja niiden suosio puhui puolestaan – fanimme haluavat kuulokkeiden sopivan omaan tyyliinsä, ja me tietysti pyrimme toteuttamaan heidän toiveensa.”

SMS Audio on kansainvälisesti tunnettu kuulokkeita ja niiden lisävarusteita valmistava
tuotemerkki, jonka tuotteissa yhdistyvät uusin tekniikka, toimivuus ja tyylikkyys. Yritys on omistautunut parantamaan musiikin ystävien kuuntelukokemusta tarjoamalla huippuäänenlaatua, mukavuutta ja upeaa muotoilua kaikissa tuotteissaan. SMS Audion tuotevalikoima tarjoaa studiotasoisen
kuunteluelämyksen, ja siihen kuuluvat seuraavat tuotteet: langalliset, sekä korvan päälle että ympärille tulevat STREET by 50 -sankakuulokkeet, jotka molemmat ovat saatavilla Limited Edition
-väreissä, langalliset STREET by 50 -tulppakuulokkeet, langalliset STREET by 50 DJ Pro
Performance -sankakuulokkeet ja langattomat SYNC by 50 -sankakuulokkeet – joissa käytetyn Kleer ®-tekniikan ansiosta jopa neljä kuuntelijaa voi yhtä aikaa nauttia yhdestä lähteestä tulevasta musiikista.

Tietoa SMS Audio, LLC:stä:
SMS Audio on johtava kuulokkeiden ja niiden lisävarusteiden valmistaja. Yritys on omistautunut parantamaan musiikinharrastajien kuuntelukokemusta. SMS Audio yhdistää teknologian,
toiminnallisuuden ja tyylin, ja kaikki sen tuotteet tarjoavat vertaansa vailla olevaa äänenlaatua ja mukavuutta. Lisätietoja SMS Audiosta kuluttajille osoitteessa www.SMSAudio.com.

• Taide, kulttuuri, viihde

• aurora group finland oy
  • headphones
  • sms audio