Vantaan Kivistön palvelukoti

Ikääntyneille ja muistihäiriöisille vanhuksille suunnattu Vantaan Kivistön Palvelukoti sijaitsee Kivistön uuden asuinalueen keskustassa hyvien liikenneyhteyksien ja kasvavien palveluiden vierellä. Samassa korttelissa sijaitsee myös AVAIN Yhtiöiden asumisoikeus- ja vuokra-asuntokohteet. Jaspiksen Hoivakoti -niminen palvelukoti tarjoaa virikkeellistä ja turvallista asumista kodinomaisessa ympäristössä, kun itsenäinen arki ei ole enää mahdollista.

Jaspiksen Hoivakodissa on 62 tilavaa asuntoa, jotka ovat pinta-alaltaan 25m2. Asunnot on varustettu omalla kylpyhuoneella ja peruskalusteilla. Asukkaiden yhteiskäytössä on kodikkaat oleskelu- ja ruokailutilat, viihtyisä parveke, saunaosasto sekä rauhallinen, aidattu piha-alue.

Jaspiksen Hoivakodin palvelut tuottaa Attendo. Hoivakodissa on henkilökunta läsnä ympäri vuorokauden ja jokaiselle asukkaalle tehdään henkilökohtainen hoitosuunnitelma sekä nimetään omahoitaja. Taide, musiikki, liikunta, hyvinvointihetket ja tanssi ovat osana asukkaiden virikkeellistä arkea.

• 62 palveluasuntoa
  • Tilaaja: AVAIN Palvelukodit Oy