Ohita
Arkkitehdin havainnekuva Kivistöön tulevasta vuokrakohteesta / Arkkitehdit Soini&Horto Oy

Vantaan Kivistöön valmistuu lokakuussa uusi vuokrakohde – asukashaku käynnissä nyt!

Kivistön juna-aseman välittömään läheisyyteen on rakentumassa 158 uutta Avain vuokra-asuntoa sekä kolme liiketilaa. Vuokrakohteista ensimmäisenä valmistuu Vantaan Marmori, jonka laadukkaisiin asuntoihin on asukashaku parhaillaan käynnissä. Vantaan Marmorin arvioitu valmistumisaika on 31.10.2019. Loput vuokra-asunnot sekä katutasoon tulevat liiketilat valmistuvat vuonna 2020.

Vantaan Kivistö on merkittävä uusi asuin- ja työpaikka-alue pääkaupunkiseudulla. Kivistön keskustaan on rakentumassa värikäs kaupunkikeskus, josta löytyy niin päivittäistavarakaupat kuin kunnan palvelutkin. Kivistössä asunnot, työpaikat ja palvelut ovat lähellä ja helposti saavutettavissa eri liikennevälineillä, mutta myös jalan tai pyöräillen.

Asukasvalinta Vantaan Marmoriin tehdään asuntohakemusten perusteella. Lisätietoja kohteesta ja hakemuslomakkeen löydät osoitteesta: https://www.avainasunnot.fi/fi/kivisto

Tunnisteet

Avain Yhtiöt -konserniin kuuluu kuusi luotettavaa ja vastuullista yhtiötä. Näiden yhtiöiden tehtävänä on rakentaa toimivaa ja turvallista elinympäristöä sekä kehittää kokonaisvaltaista asumisen ja rakentamisen laatua niin asukkaiden kuin ympäristön kannalta.