Klaus Forss Avarn Securityn turvallisuusteknologian myyntijohtajaksi

Turvallisuusteknologian myyntiin saadaan lisää voimaa, kun Klaus Forss aloittaa Avarn Securityn turvallisuusteknologian myyntijohtajana 1. tammikuuta. Hän on aiemmin toiminut Avarn Securityn turvallisuusteknologian Etelä-Suomen projektiliiketoiminnan aluepäällikkönä, jonka tehtävissä hän jatkaa myös toistaiseksi.

Uudessa tehtävässään Forss vastaa turvallisuusteknologian myyntitoiminnoista osallistuen aktiivisesti asiakas- ja myyntityöhön. Lisäksi Forss on turvallisuusteknologialiiketoiminnan johtoryhmän jäsenen ja tässä roolissa hän osallistuu koko turvallisuusteknologian kehittämiseen ja johtamiseen yhdessä muun johtoryhmän kanssa. Forss raportoi turvallisuusteknologian liiketoimintajohtaja Mika Peipolle.

Forss aloitti turvallisuuden työuransa vartijana vuonna 1987 ja eteni myöhemmin myyntiin ja palvelupäällikön tehtäviin. Turvallisuusteknologiaan hän siirtyi vuonna 1999 aloittaessaan silloisen Securitas Systems Oy:n ja nykyisin Stanley Securitynä tunnetun yhtiön Länsi-Suomen yksikön vetäjänä. Myöhemmin Forss on toiminut useissa turvallisuusteknologiaan keskittyneissä yrityksissä aluejohdon ja myyntijohdon tehtävissä.

– Olemme aktiivisesti kehittäneet vuoden 2021 aikana toimintaamme ja olemme samalla rakentaneet uuden 2025 strategian. Strategian ytimessä ovat asiakkaamme, joille haluamme tarjota markkinoiden parhaat turvallisuuden ratkaisut. Viedäksemme uutta 2025 strategiaamme eteenpäin lisäämme osaamista ja resursseja asiakas- ja myyntityöhön. Tätä työtä lähdemme toteuttamaan Klausin johdolla. Olen todella iloinen ja ylpeä, että voimme nimetä tehtävään näin kokeneen ja osaavan turvallisuusalan huippuammattilaisen. Haluan toivottaa Klausille onnea ja menestystä uuteen tehtävään, turvallisuusteknologian liiketoimintajohtaja Mika Peippo sanoo.

• Turvallisuus

• turvallisuusteknologia