Visma Navita -pilvipalvelu Azetsille

Visma Navita -pilvipalvelu Azetsille

Visma Navita -ohjelmisto siirtyi 1.9.2018 liiketoimintakaupalla Visma Solutions Oy:ltä Azets Insight Oy:lle. Visma Navita on pilvipalvelu budjetointiin, ennusteiden laatimiseen sekä liiketoiminnan seurantaan ja raportointiin.

“Olemme tehneet yhteistyötä Azetsin kanssa jo pitkään. Azetsin teknologinen osaaminen sekä Azets Technology Finland -yksikön 50 ohjelmistokonsulttia varmistavat, että Navita-käyttäjät saavat jatkossakin hyvää palvelua ja tukea,” kertoo Visma Solutionsin tuotepäällikkö Pekka Kotovaara kaupan taustoista.

”Azets panostaa yhä vahvemmin omiin BI-ratkaisuihin ja ohjelmistoihin. Navita täydentää ohjelmistoportfoliotamme luontevasti, koska käytämme Navitaa oman toimintamme budjetoinnissa ja ennustamisessa sekä taloushallinnon palvelutuotannossa asiakkaillemme. Navita-ohjelman tuotekehitys- ja ylläpitotyö jatkuu ja kehittyy Azetsin Navita-tiimissä, joka vahvistuu kaupan johdosta Visma Solutionsin tuotekehityksestä siirtyvillä henkilöillä”, kertoo Azetsin IT Director Niklas Roitto.

Kaupan yhteydessä Visma Solutions Oy:n nimissä olevat asiakassopimukset siirtyvät Azets Insight Oy:lle.

Lisätietoja Navita –kaupasta antaa: Olli Päivärinta, Product & Business Manager, p. 044 353 7698.

Kategoriat

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinto-, palkanlaskenta- ja HR-palvelujen sekä ohjelmistojen tarjoaja. Noin 3 000 asiantuntijaamme palvelee yli 20 000 yritysasiakasta 83 toimipisteestämme. Kehitämme ratkaisuja ja tarjoamme neuvontaa liiketoimintakriittisiin tehtäviin, jotta asiakkaamme voivat toimia nopeammin ja joustavammin sekä keskittyä ydinosaamiseensa. Azets tukee ja helpottaa yritysten kasvua. www.azets.fi