Suvi Nurmi luo asiakkaan unelmia todeksi suurella sydämellä

Suvi uskoo kohtaamisen voimaan työssä ja BNI-yhteisössä

Suvi Nurmeen tuotantoyhtiö House of the Good Feelings Oy:ssä tuotetaan tapahtumia suurella sydämellä. Oli kyseessä sitten yritysjuhla, vuosijuhlakokonaisuus, gaala, seminaari, lanseeraus tai messutapahtuma, Suvi tiimeineen luo asiakkaan unelmat todeksi. Samalla antaumuksella hän haluaa toimia Porvoon uudessa BNI Ettan-ryhmässä.

”On etuoikeus päästä erilaisten asiakkaiden kautta tutustumaan monenlaisiin, kiehtoviin maailmoihin. Toimin sekä asiakkaan että yhteistyökumppaneitteni rinnalla kulkijana. Yhdistävänä tekijänä tapahtumissa on aina kahden tai useamman ihmisen ainutkertainen kohtaaminen, ja sen eteen teemme aina kaikkemme”, Suvi kertoo.

Suvi on vuonna 2007 perustetun yrityksensä ainoa työntekijä, mutta hänellä on käytössään laaja, ainutlaatuisten alihankkijoiden verkosto. Myös BNI-ryhmästä on löytynyt hänelle uusia, loistavia yhteistyökumppaneita. Rautaisen asiantuntijatiimin yhteistyön tuloksena syntyy asiakkaille aina ainutkertaisia teoksia. Suvi iloitsee voidessaan hankkia palveluita pienyrittäjiltä.

Suvi on alun perin Järvenpään kotitalousopiston kasvatti. Hän ei ole yrittäjäsuvusta, vaan on tehnyt pitkän työuran ennen yrittäjäksi ryhtymistään. Suvi on kuitenkin aina ollut yritteliäs oman itsensä suhteen ja ottanut mielellään haltuun kokonaisuuksia. Viimeaikaisiin töihin kuuluvat esimerkiksi ranta-aittateemainen messukonseptointi Porvoon kaupungille, Topi-Keittiöiden 80-vuotisjuhla sekä Vantaan Energian kaukolämmön 50-vuotisjuhlatuotanto.

”En unelmoi suurista tuotannoista. Haluan tehdä todeksi asiakkaan unelmia, joilla on merkitys niiden koosta riippumatta. Joskus toki ne unelmat ovat erittäin suuria ja silloin on ihanaa luoda suorastaan spektaakkeli. Teen työtäni suurella sydämellä sekä avoimuudella luottaen, että siten syntyy myös taloudellinen onnistuminen”, Suvi kertoo.

Suvi Nurme ja BNI

Suvi kuuli BNI:stä jo viitisen vuotta sitten, mutta lähti mukaan toimintaan vasta viime keväänä, kun uusi Porvoon ryhmä alkoi kokoontua aivan hänen kotikulmillaan. Suvi on saavuttanut ryhmässä upeita tuloksia muun muassa jakamalla runsaasti suosituksia liikekumppaneilleen.

”Elän tätä juttua. Olen kiinnostunut persoonista ja välitän ihmisistä, joten pidän aina sydämen ja silmät auki. Uskon, että hyvä kiertää niin BNI:ssä kuin muussakin elämässä. Luottamus ei kuitenkaan synny hetkessä, vaan jokaisen ryhmäläisen tulee tehdä töitä oman menestymisensä eteen”, Suvi toteaa.

Ettanista on tullut Suville tärkeä yhteisö. Hän on tutustunut ryhmässä lukuisiin paikallisiin yrittäjiin, ja oppinut tiivistämään oman 30 sekunnin yritystarinansa eli hissipuheensa. Suvi on myös auttanut muita liikekumppaneita oman hissipuheensa ideoinnissa.

”BNI:tä voi hyödyntää niin monella tavalla. Moni hakee sen kautta lisää bisnestä, mutta se antaa mahdollisuuksia myös itsensä kehittämiseen. Monelle yrittäjälle BNI-kokous tarjoaa lepohetken muusta työstä ja mahdollisuuden sparrailla muiden yrittäjien kanssa”, Suvi kertoo.

Suvi arvostaa tavallista, turvallista arkea. Hyvään arkeen kuuluvat työn lisäksi perhe ja ystävät. Suvin harrastuksiin kuuluvat lenkkeily, runous, musiikki, teatteri, elokuvat ja verkostoituminen. BNI:n lisäksi häntä kiehtoo Nuorkauppakamaritoiminta.

Teksti: Hanna Kallio, kuva: Kersti Niglas