BNI Tampere Alpha -ryhmän viikkokokous

BNI Business Day kutsuu mukaan

BNI Finland on uudistanut ryhmien kokouskäytäntöä niin, että ryhmissä järjestetään nyt säännöllisesti BNI Business Day -tapahtumia. BNI Business Day on kaikille alueen yrittäjille ja yrityshenkisille ammattilaisille avoin tilaisuus, jonka tavoitteena on tutustuttaa alueen toimijoita toisiinsa ja luoda mahdollisuuksia kaupantekoon. Samalla osallistujilla on mahdollisuus kuulla, miten BNI bisnesverkosto ja suositusmarkkinointi auttavat bisneksen vauhdittajana.

BNI on aktiivisille lisämyyntiä ja uusia asiakkaita tavoitteleville eri alojen ammattilaisille tarkoitettu organisaatio, jolla on vain yksi tarkoitus: antaa liikekumppaneilleen bisnesmahdollisuuksia henkilökohtaisten suositusten kautta.

BNI Business Day -nimellä halutaankin tuoda esiin, että BNI-ryhmissä ollaan nimenomaan tekemässä bisnestä ja hakemassa lisää kaupan mahdollisuuksia kaikille osallistujille, myös kokouksen vieraille. Tilaisuus ei ole siis pelkästään verkostoitumistapahtuma, vaan mukana on aina myös ns. kaupallinen taustavire, eli tavoitteena on luoda uusia mahdollisuuksia kaupantekoon.

Jokainen BNI-ryhmä järjestää BNI Business Day -tapahtuman vähintään kaksi kertaa vuodessa, yleensä siis ainakin kertaalleen keväällä ja toisen kerran syksyllä. Tapahtuma voidaan toki järjestää useammankin kerran vuodessa. Halutessaan ryhmä voi nimetä tapahtuman esim. BNI Business (Day) aamiaiseksi tai BNI Business (Day) lounastapahtumaksi kokouksen ajankohdan mukaisesti. Nimi voi myös olla esim. muotoa BNI Bisnesaamiainen tai BNI Bisneslounas.

Koska BNI Business Day -tapahtumassa on normaalia viikkokokousta enemmän osallistujia, sen agenda poikkeaa hieman normaalista viikkokokouksen kulusta ja sisällöstä – mukana on enemmän yleistä tietoa BNI-toiminnasta, sekä BNI liikekumppanien kokemuksia ja menestystarinoita. Myös verkostoitumiselle ja uusien bisneskontaktien luomiselle on varattu aikaa.

Vieraat ovat toki tervetulleita lähes kaikkiin muihinkin BNI-kokouksiin, sillä paras tapa tutustua BNI-toimintaan on osallistua itseä kiinnostavan ryhmän viikkokokoukseen. Näissä vierasmäärä on yleensä vähän pienempi, mutta ne antavat mahdollisuuden nähdä vähän tarkemmin BNI-toimintaa käytännössä.

BNI on maailman suurin ja menestynein suositusorganisaatio, jolla on jo yli 10 800 ryhmää 76 maassa. Viimeisen vuoden aikana BNI:n yli 291 000 liikekumppania jakoi toisilleen noin 12,6 milj. suositusta, joiden yhteenlaskettu arvo oli yli 19,4 miljardia euroa! Suomessa BNI ryhmiä on yli 30 ja useita ryhmiä on myös rakenteilla. Yrityksiä on mukana noin 900. Suurin osa BNI-ryhmistä tapaa paikan päällä aamiaisen tai lounaan merkeissä, mutta joukosta löytyy myös virtuaalisesti tapaavia Online-ryhmiä.

Ryhmissämme voi olla vain yksi edustaja kultakin toimialasektorilta. Siksi ei synny epäselvyyttä siitä, kenelle suositukset osoitetaan. Kilpailijasi eivät siis voi olla samassa ryhmässä kanssasi.

Mikäli sinä haluat tulla esittelemään itsesi ja yrityksesi joukolle innokkaita, positiivisia ja aktiivisia yrittäjiä ja bisnesammattilaisia, seuraa sinua kiinnostavan BNI-ryhmän somekanavia ja ilmoittaudu mukaan ryhmän seuraavaan BNI Business Day -tapahtumaan. Voit myös täyttää vierailukutsupyynnön sivuillamme ja tulla vierailemaan joko tavalliseen BNI-kokoukseen tai ryhmän seuraavaan BNI Business Day -tapahtumaan.