Kansainvälinen verkostoitumisviikko 6.-12.2.2023

BNI:n kansainvälinen verkostoitumisviikko helmikuussa 2023

Helmikuun toisella viikolla (vko 6, 6.-12.2.2023) vietetään BNI:n kansainvälistä verkostoitumisviikkoa – International Networking Week – nyt jo 16. kertaa ja siihen liittyviä tapahtumia järjestetään 75 maassa. Viikon aikana yritysjohtajilla, yrittäjillä ja bisnesammattilaisilla on mahdollisuus verkostoitua ympäri maailman ja samalla yhdessä parantaa omia verkostoitumistaitojaan.

Verkostoitumisviikon aikana olet tervetullut osallistumaan BNI-kokouksiin sekä verkostoitumaan muiden samanhenkisten bisnesammattilaisten kanssa joko kansainvälisessä tai alueellisessa speed networking -tapahtumassa. Lisäksi voit liittyä mukaan kansainväliseen juhlawebinaariimme, jossa sinulla on mm. mahdollisuus kuulla tämän vuoden bisnestrendeistä sekä BNI:n tarjoamista mahdollisuuksista ja menestystarinoista. Kivaa ja hyödyllistä BNI-ohjelmaa on siis luvassa viikon aikana!

Suomen verkostoitumisviikon ohjelmassa:

• Ti 7.2. klo 13:30 International Networking Event in Finland (online, speed networking in English)
  • Ke 8.2. klo 9 Koko Suomen yhteinen Speed networking online-tapahtuma (isäntänä BNI SISU Uusimaa). Mahdollisuus tehokkaaseen verkostoitumisiltapäivään Zoomissa iloisessa kansainvälisen verkostoitumisviikon hengessä.

Nämä tilaisuudet ovat avoimia vain BNI liikekumppaneille!

Vieraat ovat verkostoitumisviikolla erittäin tervetulleita tutustumaan BNI-toimintaan, sillä BNI Global on esittänyt kaikille BNI-ryhmille ympäri maailman Connect 5 challenge -haasteen, jossa ryhmien osalta on tavoitteena kutsua verkostoitumisviikolla vähintään 5 vierasta jokaisen ryhmän kokoukseen. Ja kyllähän me Suomen BNI:ssä haluamme näyttää, että tämä meiltä onnistuu. Ota siis yhteyttä suoraan sinua kiinnostavaan BNI-ryhmään tai laita vierailukutsua alla olevan linkin kautta ja tule vierailemaan viikon 6 kokouksiin!

BNI Globalin järjestämää ohjelmaa:

• Ti 7.2. kansainvälistä pikaverkostoitumista useissa speed networking -tapahtumissa eri aikoihin (ilmoittautuminen alla olevan linkin takana). Voit osallistua yhteen tai useampaan.
  • Ke 8.2. Referrals for Life -webinaari, jossa mm. BNI:n toimitusjohtaja Graham Weihmiller ja perustaja Ivan Misner keskustelevat vuoden 2023 businesstrendeistä ja verkostoitumisesta. Kuulemme myös BNI menestystarinoita liikekumppaneilta.

Lisätietoa näistä tapahtumista ja ilmoittautumislinkit löydät täältä: internationalnetworkingweek.com

Huom! Paikkoja on rajallisesti, joten mukaan kannattaa ilmoittautua pian!

Näihin BNI Globalin järjestämiin englanninkielisiin online-tilaisuuksiin ovat myös vieraat tervetulleita, joten erityisesti jos kansainvälinen verkostoituminen kiinnostaa, niin kannattaa tulla tutustumaan kansainväliseen BNI-toimintaan!

Tervetuloa mukaan kansainvälisen verkostoitumisviikon tapahtumiin viikolla 6!