BNI Finalnd Kick-Off 2022 online-tapahtuma alkamassa

BNI-vuosi 2022 käynnistyi Suomen Kick-Off online-tapahtumalla

Vuosi 2022 käynnistyi innostavissa tunnelmissa kaikille avoimessa BNI Finland Kick-Off 2022 online-tapahtumassa perjantaina 21.1.2022, jolloin iso määrä BNI-väkeä ja joukko vieraita kokoontui verkossa inspiroivien BNI-tarinoiden ja vuoden 2022 teemojen äärelle. Tapahtumassa luotiin myös katsaus menneeseen vuoteen ja jaettiin tunnustukset vuoden 2021 BNI-menestyjille.

BNI Finland Kick-Off järjestettiin tänäkin vuonna online-tapahtumana vallitsevasta koronatilanteesta johtuen. Tilaisuus oli kaikille avoin, joten niin liikekumppanit kuin vieraatkin olivat tervetulleita osallistumaan tapahtumaan verkossa. Vuoden tärkeimpään tapahtumaan osallistui suuri joukko BNI liikekumppaneita ja myös ilahduttavan moni vierailija oli mukana linjoilla. Tapahtuman etkot ja jatkot pidettiin Zoomissa, jossa oli myös mahdollisuus osallistua tehokkaaseen pika-verkostoitumiseen ja tavata liikekumppaneita ja vieraita eri puolilta Suomea, sekä tutustua heidän liiketoimintaansa.

Tapahtuman virallinen osuus lähetettiin live-striimauksena Zoomin ohella myös BNI Finlandin Facebook-sivun ja YouTube-kanavan kautta. Näillä alustoilla BNI Kick-Off livetallenne on edelleen katsottavissa. Virallisen ohjelman aikana saatiin nähdä huikea määrä videotervehdyksiä BNI liikekumppaneilta eri puolelta Suomea. Näissä tervehdyksissä saatiin myös kuulla, millaista hyötyä eri yrityksille on ollut BNI liikekumppanuudesta, sekä saatiin vinkkejä siitä, millä keinoin menestyjät ovat hyviä tuloksiaan rakentaneet. Nämä liikekumppanien videotervehdykset löytyvät livestriimauksen tallenteista ja näitä jaetaan jatkossa myös mm. BNI Finlandin somekanavilla.

Katsaus vuoteen 2021

Saimme syksyn 2021 aikana seurata, miten BNI toiminta jatkoi jälleen Suomessa kasvuaan. Tätä edesauttoi ennen muuta se, että avasimme uusia ryhmiä, joista kaksi ryhmää oli Online-muotoisia (verkossa tapahtuviin myyntikokouksiin keskittyviä). Iloksemme saimme myös todeta, että viime vuonna saavutettiin toiseksi paras BNI tuolipaikan arvo kautta aikojen, kun keskimääräinen tuolipaikan arvo oli 42 375€. Vuoden 2021 aikana Suomen BNI-verkostossa annettiin 30 000 suositusta ja kauppaa raportoitiin lähes 40 miljoonan edestä.

Vuoden 2021 menestyjien palkitseminen

Illan aikana palkittiin myös vuoden 2021 BNI-menestyjät. Vuoden 2021 Suomen parhaan liikekumppanin palkinnon vei Jukka-Tapio Keränen (Tiimihenki), BNI Timantti Kuopio -ryhmästä ja Suomen parhaana BNI-ryhmänä palkittiin BNI Tampere Alpha. Alla kolmen kärki näistä kahdesta kategoriasta. Listan muista vuoden 2021 palkituista löydät erillisestä Vuoden 2021 BNI-menestyjät dokumentista.

Suomen parhaat BNI liikekumppanit 2021

1. Jukka-Tapio Keränen, Tiimihenki, BNI Timantti Kuopio
  2. Katja Pesonen, Asunto Maisteri Oy, BNI Tikkurila Vantaa
  3. Harri Saarinen, Asfaltti Saarinen, BNI Online Sisu Uusimaa

Suomen parhaat BNI-ryhmät 2021

1. BNI Tampere Alpha
  2. BNI Oulu Magnet
  3. BNI Tikkurila Vantaa

Paneelikeskustelussa pohdittiin yritysten selviytymiskeinoja muuttuvassa maailmassa

Illan aikana päästiin seuraamaan myös mielenkiintoista paneelikeskustelua aiheesta ”BNI liiketoiminnan tukena muuttuvassa maailmassa”, jossa Suomen parhaana BNI-ryhmänä vuonna 2021 palkitun BNI Tampere Alphan puheenjohtaja Elina Salonen, saman ryhmän ryhmäkoordinaattori Jesse Uitto ja BNI Finlandin hallituksen jäsen Patrik Anckar kävivät läpi, miten BNI:stä on löytynyt eväitä mm. jatkuvaan mukautumiseen, muuttumiseen ja uusien asiakkaiden hankkimiseen haastavana aikana. Samalla tuotiin esille, että etätyöskentelystä ja kasvokkain tapaamisten vähyydestä huolimatta omien verkostojen laajentaminen on ollut BNI:n kautta pandemia-aikanakin helppoa ja oman ryhmän muodostama ”työyhteisö” antanut todella paljon voimaa, vertaistukea ja tsemppihenkeä muutosten keskelle.

Katsaus vuoteen 2022

Vuonna 2022 BNI vahvistaa kasvua Suomessa ja valloitamme uusia BNI-kaupunkeja, kun avaamme uusia ryhmiä ympäri Suomen. BNI-toiminta on alkamassa mm. Vaasassa, Nokialla ja monessa muussa kaupungissa. Lisäksi tämän vuoden aikana avataan useampia online-muotoisia ryhmiä. BNI-toiminnan kasvaessa liikekumppanien verkostoitumismahdollisuudet lisääntyvät ja suositusmäärät kasvavat. Tämä antaa mahdollisuuden tuoda lisää arvoa kaikille BNI-liikekumppaneille.

Kaiken kaikkiaan meillä on lupa odottaa vuodesta 2022 erinomaista kasvun vuotta. Ihmiset, uusien ihmisten tapaaminen ja yhteyksien luominen, sekä näin syntyneiden yhteistyömahdollisuuksien hyödyntäminen ovat aina olleet BNI-toiminnan ytimessä. Niinpä lähdemme vuoden 2022 kasvuakin rakentamaan nimenomaan vuoden BNI-teeman ”Better Together” hengessä ja BNI:n perusarvoihin; Givers Gain -periaatteeseen, suhteiden luomiseen ja positiiviseen asenteeseen luottaen.