BNI Online Synergia Tampere -ryhmä starttasi ja on jo 40. BNI-ryhmä Suomessa

Jo 40. BNI-ryhmä aloitti toimintansa Suomessa!

Maailman suurimman suositusorganisaation BNI®:n uusin suomalainen ryhmä starttasi Tampereen seudulla, kun BNI Online Synergia Tampereen ensimmäinen virallinen online-kokous pidettiin torstaina 16.12.21. Kyseessä on samalla Suomen 40. BNI-ryhmä ja toinen nimenomaan verkossa tapahtuvia myyntikokouksia varten perustettu suomalainen BNI online-ryhmä.

BNI® (Business Network International®) on maailman suurin ja tuottavin liike-elämän suositusorganisaatio, joka tarjoaa yrityksille tehokkaan tavan verkostoitua ja vahvistaa yrityksen kasvun mahdollisuuksia. BNI:n Suomen toiminnoissa starttasi nyt jo toinen puhtaasti verkkotapaamisia varten perustettu ryhmä, BNI Online Synergia Tampere, jonka ensimmäinen virallinen myyntikokous pidettiin 16.12.2021. Samalla tämä ryhmä on jo 40. BNI-ryhmä Suomessa.

BNI tarjoaa yksinkertaisen, organisoidun ja tavoitteellisen sekä mitattavan konseptin, joka synnyttää säännöllisen virran mahdollisuuksia kauppoihin henkilökohtaisten suositusten avulla. Ryhmään liittyneet liikekumppanit kokoontuvat viikoittain myyntikokouksen merkeissä tapaamaan toisiaan ja jakamaan suosituksia. Verkossa tapahtuva BNI Online -kokous tarjoaa erittäin tehokkaan ja aikaa säästävän tavan verkostoitua ja hankkia kauppaa.

BNI Online Synergia Tampere -ryhmän konsulttina toimivan Petri Mäkiharjun mukaan ryhmä on startannut erittäin hyvässä hengessä ja tämä huikea yhteistyön henki on löytynyt ryhmään jo heti sen rakennusvaiheessa. Jo ennen kuin ryhmän kokoukset päästiin virallisesti aloittamaan, alkoi muodostumaan eri alojen yhteistyöhön keskittyviä Power Teamejä ja syntyi uusia yhteistoiminnan muotoja ja kaupan mahdollisuuksia. Uudessa ryhmässä on mukana paljon uusia BNI liikekumppaneita, mutta jonkin verran on mukana myös BNI-konkareita vahvistamassa ryhmää ja edesauttamassa toiminnan vauhdikasta liikkeellelähtöä.

John Alander (Rajobit Oy) on yksi uusista BNI liikekumppaneista ja käynyt useammassakin BNI-ryhmässä vierailemassa, ennen kuin nyt liittyi BNI Online Synergia Tampere -ryhmään. ”Tuntuu todella hienolta, että saatiin tämä ryhmä kasaan” hän kertoo. ”Ryhmä tuntuu itselleni juuri sopivalta ja koen, että ryhmällä on minulle paljon annettavaa, niin kuin myös minulla tälle ryhmälle”. John odottaa saavansa ryhmästä pitkäaikaisia, hyviä yhteistyökumppaneita ja iloitsee, että on jo nyt päässyt käymään hyviä keskusteluita ja kauppaakin on jo syntynyt. Positiivisena asiana John nostaa esille myös sen, että tämä ryhmä on nimenomaan BNI Online -ryhmä. ”Helpottaa arkea, kun ei tarvitse lähteä liikenteeseen, vaan voi aloittaa päivän ja myyntikokouksen koneen äärellä kotoa käsin.”

Ryhmä on lähtenyt mukavaan kasvuvauhtiin, mutta vielä löytyy vapaita toimialoja mm. kuljetus- ja logistiikkapuolelta, sekä kaupan alalta (esim. rautakauppaa, päivittäistavarakauppaa ja muitakin kivijalkaliikkeitä toivotaan mukaan). Hyvinvointi Power Teamissa olisi myös vielä tilaa ainakin kuntosalille ja hierojalle.

BNI Online Synergia Tampere -ryhmä kokoontuu verkossa torstaiaamuisin (alkaen klo 7:45). Parhaiten pääset tutustumaan ryhmään vierailemalla sen online-kokouksessa. Voit ilmoittautua ryhmään vieraaksi laittamalla viestiä osoitteeseen: synergia@bni.fi. Tervetuloa verkostoitumaan ja kasvattamaan liiketoimintaasi!

Lisää tietoa BNI:stä sekä Suomessa toimivista ja tulevista BNI-ryhmistä löydät osoitteesta www.bni.fi